a keby bola vozovna trolejbusov (a pripadne aj a-busov podla miesta a penazi) niekde v okoli Tesca a buducej nemocnice Razsochy, tak by to bol velky rozdiel oproti Hrobonovej??? pred patronkou uz zapchy nebyvaju, tak je to par minut... odhadujem to na 3-4 minuty mimo spicky, a podla mna by vozovna takto perifernejsie bola lepsia, najma ak uvazujeme o predlzeni L212, novych trolejbusovych tratiach do Lamaca, na Razsochy...
Vozovna Hrobonova je podla mna suca na zrusenie... samozrejme ze nie ze zrusenie a nic dalej, ale zrusenie a vybudovanie trate na Lamac a na Razsochy a niekde popri tej novej trati nova vozovna, idealne niekde pri Razsochach... Vozovna Hrobonova su tak lukrativne drahe pozemky, ze na tom moze DPB zarobit podla mna aj radovo miliardu... jediny problem vidim v tom, aby sa to nespravilo zase "super vyhodnou" vymenou pozemkom a tym ze investor "zadarmo postavi" novu vozovnu ako v pripade vozovne petrzalka - kde STRATA PRE DPB bola radovo STOVKY MILIONOV (rozdiel ceny pozemkov minus stavba novej vozovne...). Takza ak sa transparentne vo verejnej sutazi predaju pozemky pod Hrobonovou - kde podla mna mozno ocakavat stovky milionov az miliardu - a postavi sa nova vozovna (samozrejme pozemky budu uvolnene az po dokonceni) a nove trate a este DPB ostane vela penazi napriklad na nove trolejbusy, autobusy, dalsie trate trolejbusov... tak to treba privitat.
Dojazdy a výjazdy podľa mňa stále možno skôr považovať za jalové jazdy ako nie. Totiž aj keď umožňujú prepravu cestujúcich, sú vedené v časových polohách, ktoré nie sú atraktívne. Toto vyplýva z tohom, že ide v podstate o technologikcé jazdy a teda nikdy aj tak v lepších časových polohách nebudú.
to sa nevylucuje. Vozovna pre linky 201, 202, 208, 78, 75, 39, 70,... Aj ked mozno by to stalo za studiu ci je lepsie mat viac mensich vozovni roztrusenych po celom meste alebo dve tri centralne. Lebo ak podnik robi dojazdy, tak uz sa nemozme bavit o jalovych kilometroch a potom centralizovanie viacerych cinnosti na jednom mieste moze byt prospesne.
hm.. to by potom investor, ktory chce pozemok vozovne mohol vybudovat trojposchodovu vozovnu pre trofle a nejake busy v podzemi a na povrchu nech si postavi co chce. Pozemok by sa mu dal za protihodnotu novej vozovne...
Napríklad keby sa celá 205 vypravovala z Trnávky, mohli by sa ďalšie 2 poradia z 207 vypravovať z Hroboňovej.
Re #103939 Martin Fundárek: Prečo sa na Košariská jazdilo v kladivách?
Re #103948 810zssk: Horský Park je chránený areál. A som zásadne proti tomu, aj keď mám t-busy rád.
Re #103974 Valec: A aj 38. A čo sa týka tých poradí, možno by sa mohla odtiaľ vypravovať celá 206 a polka 209.
To si děláš kozy,ne? Keby mi niekto povedal,že je to nákupné stredisko alebo parkovisko s apartmámni z druhej strany tak by som aj uveril, veď to na obyčajnú vozovňu má aj nejakú architektúru, dokonca lepšiu ako to čo sa v poslednej dobe postavilo v Bratislave!
ešte by šlo 20,22,30,43 a 49 vypravovať, teda ak by sa tam toľko vošlo. Kedže neviem koľko voľného by tam ostalo tak by som si nedovolil tam predbežne cpať klbáky.
Pocuj, myslis ze aj ked je DPB snad najpomalsi v robeni veci v europe medi Dp tak za rok aj pol nestihnu namontovat trakcnu vyzbroj a dorobit interier oerlikonu??? Sak 53 mali za kolko spravenu??? a ta bola v takom stave, v akom je teraz oerlikon...
Zjavne nemáš postačujúcu mozgovú kapacitu, aby si pochopil význam môjho príspevku. Synak, z toho si nerob starosti, však niekedy sa možno aj zobudíš zo svojho šotosna.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
eripmav