Podľa mňa by skôr stálo za úvahu postaviť vozovňu niekde na Dolných honoch, najlepšie v blízkosti obratiska Čiližská. Kombinovanú pre autobusy a trolejbusy. Mohli by sa odtiaľ vypravovať napr. linky 67, 70, 74, 75, 77, 78, 79, 87, 201, 202, čiastočne aj 208. Miesto by aj bolo - nezastavaná plocha sa nájde napr. v okolí Ráztočnej ul., kde by sa aj tak zišla nejaká linka (pokojne aj trolejbusová), keďže sa tam postavili nové domy (a nielen rodinné). Ale neverím tomu, že k realizácii ešte jednej vozovne na východe Bratislavy niekedy dôjde. Ešte by možno stálo za úvahu zatrolejovať linku 67 po Čiližskú, čím by sa dosiahlo zníženie počtu jalových km na výjazdoch a dojazdoch z/na Dolné hony (v prípade, že časť kĺbakov by sa presunula na Trnávku) a zároveň by sa vďaka tomu mohla napr. celá 207, ale aj 206, 209 vypravovať z Hroboňky, čím by došlo k ďalšej úspore km. Ale ako tak sledujem tú situáciu na Dolných honoch, tam tie trolejbusy už kapacitne naozaj nestačia. V ďalekej budúcnosti by sa preto mohlo uvažovať s výstavbou električky, a to nie len z Ružinova, ale napr. aj v trase dnešných trolejbusov či cez Vlčie hrdlo...
Nie, 207 je z Trnávky, ale väčšina z nej by bola lepšia a efektívnejšia z Hroboňovej.
Aj pri budúcom predĺžení 204/212 západným smerom, resp. pri zavedení nových liniek, ostávajú 203, 207, 201, 33... podľa mňa dosť na to, aby vozovňa Hroboňova mala význam aj naďalej. Závisí to však naozaj od celkového riešenia problému. Nejako mám pocit, že tie súčasné úvahy o rušení vyplývajú z úplne iných pohnútok ako sú záujmy o MHD a jej rozvoj...
A hoppusmark má pravdu, na tom pozemku, ak by sa mal aj predať, by kľudne mohlo byť niečo iné ako ďalšie obytné domy, ktorých je v celom okolí už habadej. Čo sa však týka plavárne, je otázne, či by nejaký súkromný investor do toho išiel.... aj keď mohlo by to byť podľa mňa ja rentabilné a propagovené ako celkový rekreačný areál (pláváreň/kúpeľ + Horský park).
Ešte je otázne aj to, čo sa nachádza pod tým pozemkom.
Opakujem, vychadzal som zo satelitnej mapy, osobne som v danej oblasti uz dlho peso nebol, ale iba som tade tranzitoval t-busom (preferujem Lesopark a Kolibu). Za uvedenych okolnosti som samozrejme proti rozsirovaniu vozovne tym smerom
keby uz aj naozaj malo prist k presunutiu vozovne, tak preco by sa na Hrobonovej nemohla postavit napr. plavaren? Preco by muselo mesto za kazdu cenu predavat pozemky developerom?
Ak by sa za to kupili nove autobusy, za 8 rokov sa skonci ich zivotnost a peniaze su fuc. Ale ak si mesto necha pozemok, tak bude mat stale tu istu hodnotu a ak tam bude nieco pre obyvatelov mesta, tak to bude mat aj pridanu hodnotu..
Na autobusy nech sa zhanaju peniaze inak..
to hej... ak sa toho operativneho aspon docasneho bus-pruhu niekedy dockame, tak vyriesenie otazky otvorenie bus pruhu pre vsetky busy alebo len DPbusy bude otazka jedneho posedenia pri pive kompetentnych ludi...
na patronke byvaju zapchy pri uzavere tunela aj o 5tej rano? o 6 tej rano??? ja tadial nechodim, ale vsetci kolegovia co chodia do roboty zo smeru zahoria si pochvaluju zaciatok pracovneho casu o siedmej, lebo hlavnym zapcham sa vyhnu, dakedy chodia este skorej, a podla mna o siedmej su uz vacsinou vsetky trolejbusy na trase...
v idealnom meste by v noci, priblizne hodinku pred uzatvorenim tunela nabehli na Lamacsku pani cestari v oranzovych vestach a pouzijuc lepive reflexne oranzove vodorovne dopravne znacenie by vytvorili v oboch smeroch BUS-Pruhy....
Dalsie dni by pri vojenskej nemocnici cakali pani v zelenom so specialnymi siltovkami a s hviezdickami na ramenach a vsetkych vodicov v Bus pruhu, ktorych vozidla nemaju "krasne" logo DPB, by sankciovali....
L203 a L207? L203 je tusim uz teraz aspon zcasti z Trnavky nie? Ja nechcem nikoho a nic nepravom podcenovat, ale L207 a L203 zase za az tak podstatne nepovazujem, aby mali "svoju vlastnu" vozovnu. Podla mna L212, nova trolejbusova linka do lamaca su podstatnejsie linky... Keby bola vozovna na Razsochach, mohla by L212 premavat z Razsoch (ak by sa dokoncila Fakultna Nemocnica - co mimochodom stale nie je zrusene ako plan, a dekan LFUK na tom trva a povazuje za jedine riesenie... mozno sa caka kym sa zruti cela fakulta...). Ano L203, L207 by to mali horsie, mozno by vznikalo nejake meskanie - aj ked silno pochybujem ze v case vyjazdov - LEBO V CASE VYJAZDOV (okolo piatej, siestej rano) malo kedy byvaju na Patronke zapchy, a to aj pri uzavere tunela Sitina, nehovoriac o tom ze odkedy funguje tunel, tak ziadne zdrazanie na patronke nie je...
a keď sa odstaví zas Sitina? Tak ako pred dvoma týždňami? To nebudú mať 203 a 207 žiadnu šancu dostať sa na svoje trasy..
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
eripmav