Reakcia na: S499.1023 #103738:
Hmm, tak ja som zase skôr za, a možno to pomôže "zachráneniu" vozovne... Nikto zatiaľ nepreukázal, kde by mala stáť náhrada vozovne, či by mala dostatočnú (rozumej zvýšenú) kapacitu, či by prekládka vozovne znamenala aj úsporu prevdádzkových nákladov pre MHD, atď. Aj ak dakedy bude vozovna v Lamači alebo Dúbravčiciach, určite je treba aj vozovňu v tej oblasti, ako je dnes Hroboňova. Hádam nebudeme vypravovať 203 či 207 z Lamača.Noo, čo sa týka náhradných dielov, ja som zase počul na nedávnom školení, že ak sa nejako úplne pokazí rozraďovacia výhybka pri Suchom Mlyne (204/212), tak už nie sú ND, takže buď bude jeden smer alebo druhý. Suchého Mlyn je podľa mňa v ešte horšom stave ako okolie vozovne.
810zssk