Prečo by mala byť električková zastávka pred križovatkou? Aby mohl substrát zmätene pobiehaťpo križovatke (viď moje "obľúbené" Strossmayerovo náměstí v Prahe)?
S takouto matematikou by si veľmi rýchlo skrachoval. Si myslíš, že keď máš na nočnej dvoch zámočníkov, tak pri polovici vozov môžeš jednoho vyhodiť? A potom sa budeš diviť ,že ten jeden nespraví nič, lebo na kopu vecí proste musia byť dvaja?
Ak jeden kopáč vykope meter výkopu za 20 minút, dvadsať kopáčov ho vykope za minútu?
Inak náklady na dielenského sú PODSTATNE vyššie, ty máš vo všeobecnosti nejakú divnú matematiku.
To záleží na znení zmluvy. Medzi dvoma právnickými osobami sa ide podľa obchodného zákonníka, nie podľa občianskeho, takže žiadne dvojročné záruky a také veci ale presne to, čo je v zmluve.
T4 boli utčené aj pre ZSSR. Boli T4D, T4YU, T4RO, T4CS... Poľsko nie, Poľsko malo svoje Konstaly, napoly obšľahnuté od ČKD, napoly od Belgičanov tuším...
V Brne T4 nemajú. V ex-ČSFR sú dva kusy T4. Jeden je pražský vyhliadkový vozeň tuším 5501, druhá, zatiaľ bezu papierov, reimportovaná z Nemecka, je v Liberci.
Tyristorové vozy SAMOZREJME jazdia (okolo stovky T3M, 150 ks T6A5, zo 30 nerekonštruovaných KT8D5), T3 originál bez reko SAMOZREJME majú. Ešte nejaké destské žvásty na opravu?
p.s. a martine nez zacnes pisat dalsie hluposti o napravovych tlakoch tak si prosim pekne uvedom, ze do ULFu musi nastupit vyse 150 ludi pri hmotnosti 80 kg, aby sa dostali vobec na napravove tlaky prazdnej porschetery!
sorry, ale uz ma to prestava bavit.. ako beriem ti patriotizmus, ale uz si tu ohladne ULFu a 15T tolko krat podal nespravne az zavadzajuce udaje, ze to hranici s demagogiou.. ako beriem ti to, si hrdy na cesky vyrobok, ale ked to dopadne ako porschetera, anitra a podobne (ne)podarky zo skody, tak neviem neviem ..
ok ale k faktom .. s tymi napravymi tlakmi vyslovene klames a zavadzas. zjavne nemas ani tu kalkulacku, ale ked ti to martine nedoslo, tak tam nie je napisane ze elektricka ma 12t napravovy tlak, ale ze DO 12 ton na napravu je ta elektricka schopna zniest, z toho vyplyva, ze ULF je na tom konstrukcne lepsie, lebo ULF _zvladne_ vyssie napravove tlaky, ale samotna elektricka bude mat zrejme NIZSIE napravove tlaky.
dalej si ujasni ci poznas, alebo nepoznas napravove tlaky u 15T, elbo najprv hovoris, ze ich vies a teraz, ze nevies ? vsak to je cista demagogia.
a ked ti to ozaj nedoslo, tak podstatne je ozaj ake napravove tlaky ma samotna elektricka! vsak pre boha pri porschetere vychadzaju napravove tlaky vyssie ako pri viedenskom tazkom metre!! potom je logicke, ze nieco "soudruzi" posrali .. to su krute fakty martine
nikto nehovori, ze ULF je dokonaly, ale je to velmi vyvazena elektricka ktora aj napriek veku patri k svetovej spicke a ty prestan filozofovat, zober kalkulacku a pocitaj a netrep tu s prepacenim hluposti .. skor je tragedia, ze na prazske trate sa dostala tak katastrofalna elektricka ako porschetera, ktora ma o vyse 40% vyssie napravove tlaky ako tebou odsudzovany ULF a sam dobre vies ze opotrebovanie pri vyssich napravovych tlakoch rastie stvorcom t.j. nie ULF ale teraz porschetera bude problem pre prahu!
mno ja na nich az tak moc zase nabehane nemam byvam pri metre a elinou fakt malokedy chodim
vsak prave preto som zo zaciatku bol dost zdrahavy k vyjadreniam co a ako, len martin sa tu busi do hrude aka je ta skodovica super mega spica a aky je ULF "nahovno", ze nema to to, a ze blba konstrukcia .. a co sa mi dost nepacilo, zacal tu dost zavadzat pri faktoch, ktore su lahko overitelne ... ULFu pridaval, skodovici odoberal .. ako patriotizmus odtial po tial ...
Dobry den.
Neviem ci sa mozem opytat tu, ale uz neviem kde inde. Potreboval by som kontakt na obcianske zdruzenie imd. Skusal som uz ba@imh.sk, aj imhd@imhd.sk. Ale bez odpovede.
Vedel by mi niekto pomoct?
Dakujem.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
aquila