Reakcia na: Ike #96176:
V prípade ak by sa budovali hlavové konečné, sú menej náročné na priestor a terénne úpravy. V Brne je to tak riešené v Líšni trebars. Určite tam kde elinu treba a nejde vybudovať slučku, tak sa spraví hlavová a preto som nahodil tému potreby obojsmerných električiek. Taktiež už spomínané výluky, že v prípade ak sa pri renkonštrukcii trate Trnavské mýto - Ružinov postupovalo od Trnavského mýta a zrekonštruovaný by bol úsek Tomášikova - Trnavské mýto, tak by tieto dvojsmerné eliny umožnili premávku aspoň v danom úseku, za predpokladu, že by tam bola výhybka umožňujúca prejazd na opačný smer. Nedávny príklad - Obchodná. Celá ulica bola dokončená okrem Hurbanovho a Nám. SNP, tak sa čakalo na dokončenie pričom zastávky Poštová a Vysoká už mohli električky obsluhovať, keby boli dvojsmerné.