Reakcia na: Ámos #101640:
S takouto matematikou by si veľmi rýchlo skrachoval. Si myslíš, že keď máš na nočnej dvoch zámočníkov, tak pri polovici vozov môžeš jednoho vyhodiť? A potom sa budeš diviť ,že ten jeden nespraví nič, lebo na kopu vecí proste musia byť dvaja?Ak jeden kopáč vykope meter výkopu za 20 minút, dvadsať kopáčov ho vykope za minútu?
Inak náklady na dielenského sú PODSTATNE vyššie, ty máš vo všeobecnosti nejakú divnú matematiku.
byvam pri metre a elinou fakt malokedy chodim 
aquila
ok ale k faktom .. s tymi napravymi tlakmi vyslovene klames a zavadzas. zjavne nemas ani tu kalkulacku, ale ked ti to martine nedoslo, tak tam nie je napisane ze elektricka ma 12t napravovy tlak, ale ze DO 12 ton na napravu je ta elektricka schopna zniest, z toho vyplyva, ze ULF je na tom konstrukcne lepsie, lebo ULF _zvladne_ vyssie napravove tlaky, ale samotna elektricka bude mat zrejme NIZSIE napravove tlaky.
dalej si ujasni ci poznas, alebo nepoznas napravove tlaky u 15T, elbo najprv hovoris, ze ich vies a teraz, ze nevies ? vsak to je cista demagogia.
a ked ti to ozaj nedoslo, tak podstatne je ozaj ake napravove tlaky ma samotna elektricka! vsak pre boha pri porschetere vychadzaju napravove tlaky vyssie ako pri viedenskom tazkom metre!! potom je logicke, ze nieco "soudruzi" posrali .. to su krute fakty martine
nikto nehovori, ze ULF je dokonaly, ale je to velmi vyvazena elektricka ktora aj napriek veku patri k svetovej spicke a ty prestan filozofovat, zober kalkulacku a pocitaj a netrep tu s prepacenim hluposti .. skor je tragedia, ze na prazske trate sa dostala tak katastrofalna elektricka ako porschetera, ktora ma o vyse 40% vyssie napravove tlaky ako tebou odsudzovany ULF a sam dobre vies ze opotrebovanie pri vyssich napravovych tlakoch rastie stvorcom t.j. nie ULF ale teraz porschetera bude problem pre prahu!