Reakcia na: Marcelllooo #100457:
§3
(4) Ak vodič zníži rýchlosť jazdy alebo ak zastaví vozidlo pred priechodom pre chodcov alebo pred priechodom pre cyklistov, aby umožnil prejsť cez cestu chodcom alebo cyklistom, vodiči ostatných vozidiel idúcich rovnakým smerom sú takisto povinní znížiť rýchlosť jazdy alebo zastaviť vozidlo. To neplatí pre vodiča vozidla používajúceho zvláštne výstražné znamenia podľa tohto zákona (§ 37 a 38) a pre vodiča električky.
a s rychlostou elektricky mi to vravel instruktror z autoskoly a tiez tunajsi ludia...
myslim ze rychlost na elektrickovej drahe je urcena specificky
tr3mp
- elektricka v oplotenom vykope skrz Petrzalku zapojena cez Stary most do existujucej siete
- lahky vlak (ekvivalentny s elektrickou z hladiska uzivatela) v plytkom tunely a kopirujuci jednu vetvu NS MHD riesiaci hlavne dopravne prudy uz v roku 2015 "
Na tomto príspevku vidieť, že si vôbec nepochopil to, o čom sa na tomto fóre diskutuje. Vysvetlenie:
Druhú možnosť (ľahký vlak) obhajuješ Ty. Obhajuješ ho však veľmi nedôsledne, na žiadosti o dodatočné vysvetlenia Tvojich názorov, prípadne o odkaz na projekt, kde sa môžeme dozvedieť viac, odpovedáš akurát neurčitým odkazom na minulé príspevky. Ak by si pri každej takejto žiadosti uviedol konkrétny odkaz na svoj starší príspevok prípadne aj s citáciou, naozaj by si tým dokázal, že obhajuješ ľahký vlak. Lebo takto celé Tvoje vystupovanie pôsobí, že Ti nezáleží ani tak na ľahkom vlaku (napriek všetkému tomu, čo píšeš) ale ide Ti len o to, byť v opozícii voči všetkým.
Tebou spomínanú prvú možnosť (električka v oplotenom výkope) tu neobhajuje asi nikto. Bojuješ proti imaginárnemu nepriateľovi a bohužiaľ si nepostrehol, že ľudia, ktorí s Tebou nesúhlasia nezastávajú jednotný názor na riešenie NS MHD v Bratislave (a už vôbec nie ten, ktorý Ty predpokladáš). Variácie spočívajú v názore na trasovanie, spôsob prechodu centra, rozsahu podzemných tratí atď.
"Dalej je to topologia elektrickovej siete a nepokrytost rozvojovych uzemi mesta elektrickou."
Tie rozvojové územia, ktoré v súčasnosti nie sú pokryté električkovou sieťou, nie sú v súčasnosti pokryté ani sieťou Tebou navrhovaného systému. Naviac súčasné stabilizované územia (Dúbravka, K. Ves, Rača, Ružinov, historické centrum) už sú pokryté električkami, NS MHD založený na inej báze by sa sem musel dobudovať.