Reakcia na: Marcelllooo #100123:
Lenže nadradená dopravná infraštruktúra nemá čo diktovať vnútroštáne požiadavky. Lenže neviem prečo teda musia nutne chodiť vlaky v 10min intervale v tom úseku, lebo dakomu zo zahraničia sa to páči? Tá trať je tak využiteľná pre ľudí cestujúcich na danej trase + smer Rača (priamo), na prestup : Vajnorská, Trnavská, Ružinovská, Prievoz, Vrakuňa. Na druhej strane je spojenie Petržka - Dúbravka/Ružinov/Zlaté piesky možné riešiť električkou a priamým spojením. Takže bohate stačia vlaky Petržalka - Filiálka s intervalom 10 až 15 minút, kedže cez most Apollo určite pôjde linka na Trnavské mýto/Nivy. Čakáš, že ľudia z Ovsišťa sa budú trepať na ten vlak? Hej ale ak pôjdu na smer východ tak nastúpia doň na ASMN, a ak pôjdu do Viedne alebo Maďarska tak si zvolia ŽST Petržalka. Takisto ako ten vlak nenahradí linky 80,93,94 a 98 vôbec a z liniek 3,5,11,59,68,78,88,91,95,191 preberie časť výkonov (koľko si nedovolím odhadnúť) no ak bude daná linka priamym spojom alebo bude bližšie k cieľu cestujúceho tak volí autobus, to dúfam chápeš nie? ? výhodou vlaku ktorý pôjde na trase Petržka - Rača/Vajnory je, že ľudia ním cestujúci ale vystúpia oveľa bližšie k centru a tej "bussiness centre" oblasti ako ľudia idúci vlakom z DNV, (Dúbravka?!) a Lamača ktorí vystúpia na Hlavnej stanici, ktorá ešte je nejaký ten kus cesty vzdialená centru mesta.
hoppusmark01
som rád, že žiadne metro nemáme.. ?