Reakcia na: Marcelllooo #99977:
„Pre efektivny dopravny system su iste linmity a ohranicenia ... Cas je jednym z nich. Doba 30 minut pre dostanie sa z lubovolneho konca mesta na druhy je maximalna doba pripustna pre NS v podmienkach Bratislavy“Ďalší nezmysel dopravného diletanta. Limity a ohraničenia sa nikdy neudávajú v časoch "odkiaľkoľvek kamkoľvek", ale v rýchlostiach (napr. priemerná cestovná rýchlosť). A limit 30 minút je nezmysel. Ak by si na ňom trval, znamenalo by to, že vlak ako NDS toto kritérium nespĺňa. Už dnes je súčet časov jazdy Devínska Nová Ves - Hlavná stanica a Hlavná stanica - Podunajské Biskupice 34 minút a po pridaní ďalších šiestich plánovaných zastávok narastie na 41-42 minút. Obdobne DNV - Hlavná stanica 17 min., Petržalka - Rusovce 10 min.; do limitu na úsek Hlavná stanica - Petržalka zostávajú 3 minúty, čo je čas tak na vrtuľník.
"Ak by sa rozsirila siet nasledovnym sposobom, musela by sa zaroven prebudovat na rychlodraznu s tym, ze priemerna rychlost by musela byt okolo 50 - 60 km/hod a nie dnesnych do 30km/hod."
Ako tu už odznelo, nevieš presne, o čom píšeš. Ak by bola dnešná priemerná (cestovná) rýchlosť 30 km/h, nemuselo by sa nič zvyšovať, mohli by sme byť veľmi radi. Na ilustráciu pár príkladov (z rannej špičky = dlhšie časy):
hoppusmark01
Bude tých 20 nových busov teda stačiť? Alebo z tých 90 Vrakos väčšina stojí vo vozovni a nie sú v premávke, a teda ich ani netreba nahradzovať?