Ale tu nikto nedava na jednu uroven cloveka co cestuje bez listka stale, alebo obcas a uz vobec ciernych pasazierov nedava na uroven Breivika. Ale skratka, tym, ze cestujes bez listka si nezaplatil DPB to na co mal narok = o tie peniaze si ho pripravil = okradol. Bodka.
Najdi mi prosim prispevok kde niekto dal na jednu uroven okradanie a masove vrazdenie. Dakujem.
Vcera som videl na L50 Citelisa, co mal izolackou prelepene vsetky dopytove tlacidla..cestujuci tlacili potom tlacidla pre ivalidov a STOPku...to je nejaka nova feature..alebo nam vrakosovia? ? ? ?
Mna najviac znechucuje to, ze na toto forum sustavne dolezie skupinka ludi, ktorych jedinou zalubou je detailna analyza inych prispevkov a nasledna kritika, pricom sami nicim neprispeju, hoci vedomosti maju.
Vedia ma v zivote potesit aj ine veci, ako citanie medzi riadkami a povysovanie sa. Ked v tejto diskusii niekto nevie pochopit rozdiel medzi chronickym ciernym a sedym pasazierom, tak potom je to z mojej strany uzavrete.
A tym, ze som cestoval asi 4krat jednu zastavku na cierno som na urovni Breivika. Tym,ze som velakrat siel na cely listok miesto zlavneneho som ukzal svoju blbost. Co na tom, ze dpb dostal viac penazi odomna ako mal...
Na nocaku by v normalnych dnoch nemali byt vraky. Mala kopa pyta viac, zbytocne by to lakalo poskodzovat vozidlo. A tiez je tu otazka spolahlivosti #180711). Kludne nech sa bezny den vypravi aj CapaCity, ak tak vyjde sluzba.
Tak to uz je ina vec... princip nove vozy na najdlhsie sluzby uplne schvalujem, len som proti ucelovemu nasadzovaniu vrakov na nocaky (napr. pokial je volny novy voz), pokial nie je mimoriadna udalost.
Inak tento tvoj post som si povodne cital v nocaku tak som sa schvalne poobzeral a napriek tomu ze bola sobota 1:30, tak vacsina ludi bola celkom pri zmysloch
Kazdopadne, dnes by DPB na vsetky nocakove sluzby mal nasadit vozidla vyssej kapacity, ale sucasne tie vrakoidnejsie. Kazdopadne to bude velmi zaujimave.
Mňa na tom znechucuje najviac to, že medzi tými, čo sa snažia obísť fakt, že za služby sa platí, je minimálne jeden študent práva a dvaja, čo sa tak tvária.
Myslím, že tento národ je odsúdený na historický neúspech, keď mu treba na všetko zákon a ešte tak napísaný, aby sa nedal obísť. Ono sa stačí pozrieť, ako vyzerajú napr. dpravné predpisy u nás a ako v Nemecku.
Tak logicky, novšie vozidlá na celodenné služby, staršie na delené a ešte staršie na nočáky. Aby to najlepšie malo možnosť využiť čo najviac ľudí... Aj pre imidž to vyzerá lepšie, keď väčšinu dňa vídavaš len nové a pekné vozidlá... A v noci (a povedzme si pravdu), keď väčšia časť osadenstva cestuje po návšteve nejakej "občerstvovacej stanice", si veľmo na nové vozidlá potrpieť netreba.
Ked je rizikovy den tak beriem, ale inak zamerne vypravovat na nocaky vraky je len dalsia degradacia VHD a znizovanie kvality sluzieb. A zvysenie rizika vypadkov = nutnost hradit, vznik zbytocnych jalovych km, atd.
Nemyslel som ani tak oslavy, skor mi prislo logicke sa po narocnom dni dobre vyspat a az na dalsi den cestovat. Ale prilis sa nevyznam, takze sa nehadam
Však správny prístup... na nočákoch by "dožívajúce vraky" mohli byť prakticky stále, ale v takýchto prípadoch vždy.... myslím, že tam o kvalitu (rozumej nové vozidlá so všetkými vymoženosťami) stojí len málokto. ?
Pokiaľ si dobre pamätám, tak vždy po poslednom zápase sa zbalili a šli domov... žiadne oslavy v mieste konania... každopádne, aj keby bol prílet o tretej v noci (zápas skončí tak o 9tej večer) značná časť davu v meste hokej sledujúcich sa odoberie na letisko čakať.
Uz tuto noc to vyzeralo, ze na nocaky vytiahli vsetko pojazdne na znackach.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.