Pochybujem o úspechu tej haraburdy. Keby som si mal kúpiť IGK, tak si siahnem hlbšie do vrecka. A navyše, myslíš si, že to bude mať rovnaký úspech, ako tzv. nákupný košík Fábia Junior 1,0, ktorý by pri plnom naložení nevyšiel ani hore Pražskou?
Pokial viem, tak studie metra nie su v podobe platneho koncepcneho alebo systemoveho riesenia dopravy. Pre potreby sucasneho rozvoja mesta ich je potrebne aktualizovat a mierne upravovat. UP ich akceptuje zo zotrvacnosti.
Re #96504 Martin Fundárek: Martin, nechcel som na tvoj prispevok reagovat, ale musim, lebo nehorazne klames.
1. Nikdy som nepovedal, ze som dopravny odbornik, prave naopak.
2. Nic si nevyvratil, prave naopak.
3. Uviedol som tu cely rad odbornych argumentov (ktore som prevzal od inych odbornikov) a jedine co sa s nimi urobilo boli posmesky a urazanie.
Takze sa nehnevaj, ale moja reakcia na taketo spravanie bude taka, ako si zasluzi: ignoracia. Nielen tebe, ale aj dalsim podobnym. Aplikujem biblicke "nehadz perly sviniam, lebo ich rozsliapu". Avsak chapem tvoj (vas) postoj, budovali ste si tu svoj Transport Tycoon a ono to nie kazdy zdiela, ba najde sa aj niekto kto s tym otvorene nesuhlasi a oponuje tomu.
2. Nikde som doteraz nečítal, že by trať z Filiálky mala mať duálnu prevádzku. Akási "duálna prevádzka" sa plánuje len v úseku Bosákova-Janíkov dvor, ale zatiaľ nikto z predkladateľov návrhu nevysvetlil, ako si predstavuje zladenie vlakov a električiek. Podľa môjho názoru je to bez použitia oddelených koľají pre vlak a električku nemožné z hľadiska následných intervalov.
Ahá, vyvrátil som tvoje názory (dokonca aj v oblasti, na ktorú si podľa svojich tvrdení odborník) a došli ti argumenty, tak nastal čas na urážky? Hej, všetci sme blázni, len ty si lietadlo...
Nehovoril som, že ÚP je koncepciou dopravy, aale o návrhu nosného systému tak, ako je zakotvený v ÚP. Dúfam, že uznáš, že trasy NS MHD vznikli na základe štúdií (metra). Lenže Ty tvrdíš, že (okrem iného) všetky štúdie metra boli nekoncepčné ("Vsetko ostatne su len nekoncepcne navrhy alebo ine uvahy.")
"Trat Filialka - Nivy - Petrzalka bude mat "dualnu" prevadzku. Bud na nej budu regionalne spoje typu S-bahn, ktorre budu riesit primestsku dopravu do mesta a zaroven to bude mestska elektricka." - Máš aj nejakú konkrétnejšiu predtavu? Kde budú stanice? Aké budú intervaly? Aké bude linkovanie? Aká bude prepravná kapacita?
UP mesta rozhodne ziadnou koncepciou dopravy nie je. UP je len funkcne zatriedenie jednotlivych parciel, teda na co sa ta-ktora parcela moze pouzit. Podkladom pre vznik UP mesta su urbanisticke studie, pre dopravu su to dopravno-urbanisticke studie. Co sa tyka sucasnych vyhradenych koridorov, tie boli zapracovane na zaklade DUS a starych projektov metra, ktore su doteraz platne.
Tak toto je fakt asi moj historicky najvacsi preklep/prekuk, pretoze som fak zle precital to iste... To uz mam z toho zblbnutia ako je pol dispecerskeho len "nevideli ste kde je CapaCity?"
Fakt sa Ti za to ospravedlnujem a diki ze si koncil smajlikom ?
Sorry, ale to neviem. Respektíve mám nejaký laický názor, ale nemám ho podložený výpočtami sklonov, dostatočného priestoru a pod., nakoľko nie som odborník v odbore dopravných stavieb. Ale moja predstava je zakopať približne tie okruhy, ktoré má riešiť NDS v meste podľa územného plánu, t.j. Šafko-HlSt-Trnavké mýto-Záhradnícka a Nový most-Nivy-Trnavské mýto-Pionierska. Nemá zmysel zakopávať súčasné trate, tie treba zväčša nechať.
Mimochodom, ked uz sme aj pri tych vlakoch v BA: Ako sa vam pozdava napad zel.zastavky Vrancovicova? V navrhoch mi celkom chyba aj ked som presvedceny ze by sa uzivila. Tym ze sucasna ZST Lamac sa ma rusit a nahradit ju TESCO Lamac by ani nebol problem s prilis velkou blizkostou...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.