Reakcia na: afeno #59149:
Pri tých Variách sa určite "upravovala" suma. Dokonca pri prepočte vyšiel voz LF2/2IN (pre Plzeň 4 ks) lacnejší ako naše LF2+. A keď si vezmeme že ide o obojsmerné vozidlo a náklady na výrobu sú určite vyššie, a pri odbere (ak rátame prvú danú zákazku bez dodatočnej opcie 23 ks) tak určite mohli s tou cenou niečo urobiť... A aj tak to je viac. Tu si každý upravuje ceny ako mu vyhovuje, lebo ich časť inaksuje... ?
afeno
Ale inak súhlasim, elektrobusy z prvej dodávky stáli 368 000€, novšie už cca 420 000...
Mňa by aj zaujímalo, či čistou náhodou DPMK nezmení postoj voči trolejbusom, kedže výroba v kooperácií so SORkou asi skonči(la). SOR zakúpil nejakú firmu na výrobu elektrovýzbroje, prvý prototyp už predstavili na CZECHBUS 2016 (parciálna TNB 12 kompletizovaná v DP Brno). Ale o tom silno pochybujem, nejaka buducnosť TD tu fakt nie je.