Reakcia na: tbus #59163:
Príde leto, a zase budú poruchy, lebo sa budú prehrievať, a zase budeme mesiac vypravovať o značne percento menej klbakov ako obvykle. Však minulý rok boli aj také silné dni, kedy premávali na 36tke dva klbaky a trhane trolejbusy boli tak isto Tedomacke, a na inych linkach tiež vypadky klbakov. To azda vravi za všetko, nech tie trolejbusy nechcu akokoľvek, udržiavať v stave 5 prevadzkyschopných vozidiel ktoré využijú ak nemajú dosť iných vozidiel zase tak rozpočet nenavyši, a vodiči maju školenia na trolejbus platne. Zase si niekoho debilitu odskáču len obyčajní cestujúci. A nech mi nikto nevraví, že nemyslim na mamičky s kočikmi a vozičkarov, keby sa prišlo do stavu vypravovania vysokopodlažnych vozidiel, veľmi ľahko sa to vyrieši garantovanymi službami....
mi.v
Navonok sa všetko robí pre blaho ľudí a pre ekológiu. Je známe, koľko tie baterky cez deň (ne)vydržia a ešte nie je verejne známe, ako rýchlo baterky doslúžia koľko ton chemikálií bude treba použiť na akože "zrecyklovanie" bateriek z jedného elektrobusu. Snílkovia ulietavajú do elektromobility a pritom je to úplne nezvládnutá technológia zatiaľ. (Prevádzková výdrž, enviromnentálna záťaž, cena, dostupnosť potrebných surovín na zemeguli.) Aj to sú dôvody, pre ktoré tvrdím, že elektrobusy (elektromobily teraz ponechám bokom) sú príliš predčasný experiment a v košickej MHD nemajú čo robiť. Dá sa nájsť 10 lepších inovácií, ktoré radšej mohli Košice skúšať, keď už chceli priekopníčiť. Preto ja tvrdím, že za uprednostnením elektrobusov sú ťažké prachy, nič viac. Predstavme si, že by za elektrobusy išli 3% sumy ako "poďakovanie". Hoci si myslím, že to mohlo byť aj viac. Koľko je to €? Za koľko rokov toľko peňazí zarobíte vy?