Stále na tom ale električky niesu tak tragicky ako Citelisy, tam je teplo jedine vo vlečke aj to nie vďaka kúreniu, no vďaka motoru. Cestovať polkolo nejakej linky Citelisom znamena celkom slušne vymrznúť.
Ja som zase mal tento rok šťastie na pomerne dobre vykúrené vozy. Stalo sa párkrát že mi bola trochu zima, ale nie len v električke, napríklad dnes aj v buse. Najčastejšie ale preto, že vodíč nechal otvorené dvere kým čakal na voľno.
A kde si tych 17 stupňov mal ? V kabíne ? Ešte som necestoval vo Variu kde by bolo teplo v celom voze, vždy je v okoli fukarov priam horuco, akonahle som mimo fukarov, tak sa citim ako vonku... akurat nefúka. Je v nich rovnaka kosa ako v každej inej električke, tak isto ako je takmer nemožne isť vykurenym KTčkom, tak je nemožne isť vykurenym Variom... Časy, keď som si daval dole bundu v električkach su už nenavratne preč. Ale aby som nekidal len na DP, v poslednej dobe čo som jazdil regionalnymi vlakmi, tiež som mal pocit, že cestujem "vonku".....
ja som mal vcera kurenie cele poobedie vo Variu na polovicu a mal som vo vozidle prijemnych 17 stupnov, co je pri vonkajsej teplote -5 °C pre ludi oblecenych do tejto zimy (hrube bundy, ciapky, saly, rukavice) skutocne celkom slusna sauna.. tak vobec nerozumiem o com ty tu zase trepes.. ?
Hm takže opäť sa "vraciame" späť v niečom ?? kožené "chladne" sedadla - ako pred GO ? !! ešte sa v tých KT ani poriadne nekúri - tak ako v klasických T6 či T3 .. zase "mínus" pre pohodlie cestujucich.. o kúrení v nových VARIACH škoda písať.. ide "na plno" a necitiť teplo - a to ešte ani silné mrazy či severák neúraduje u nás,, jazdia zarosené celý deň väčšina z nich, škoda komentovať..
#4755 #4729 #4708- Niesom si istý opravte ma ak to bude zlé. Ďakujem
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.