Nový primátor do DPMK poslal krízových manažérov a ani jeden nie je odborníkom v doprave. Zaujímavé, že ako majú liberáli, pravica a nezávislí plné ústa jedu keď to isté robí Smer a SNS, ale keď to robia oni, už je to v poriadku. Ako má krízu v dopravnom podniku zahnať niekto, kto nevie čo s dopravným podnikom robiť? Veď jeden je možno tak obchodník zo spoločnosti ktorá vyrába PHM a druhý výrobca šalátov z rýb. Ako keby poľnohospodár mal zahnať krízu na gynekologickom oddelení.
Ad deponovacia kapacita: teraz sa v hale nabíja 15 vozov, plus mínus zvyknú byť odstavené dva-tri tak aby sa z haly dalo vyjsť, čiže klbákov určite menej. Baterkové haraburdy sa nemusia nabíjať len v hale, niekde sa dá nájsť fotka z ČSAD, kde ich nabíjajú vonku, to sa však likvidátorom TD nehodilo samozrejme. Ad kapacita: napíšem koncom týždňa, čí mi vydržali. Trolejusy nemusia byť v hale, tam väčšinou stáli vozy na ktorých sa niečo robilo, ešte bolo zvykom, že trhanárske vozy stáli dnu, 4 kusy.
jednoducho predat kym sa este da vyhodne polovicu tych blbych baterkobusov ktore sa totalne zbytocne nakupili, len zaberaju zbytocne miesta v depe a garazi -to boli totalne vyhodene eura do vzduchu, nove vedenie dpmk by to malo spravit ako prve zbavit sa ich minimalne polovicu dat prec,nechat ich len zopar na okrajove linky kde nie je potrebna vacsia kapacita- a za usetrene resp ziskane prachy z predaja + nejake eurofondy navyse nakupit dlhe parcialne trolejbusy v pocte aspon 10-15 ks ,aby boli nimi pokryte nosne linky na ktorych kedysi premavali
Problém je ten, že keď večer-v noci prídu busy z mesta tak všetko parkuje pod trolejmi, niet kde stáť.... Už keď prišli nové Sorky v noci sa rieši kde parkovať autobusy aby sa to všetko pomestilo. V prvom rade ak budeme rátať s TD, treba vyriešiť, kde dáme busy z Hornádskej, aby sme vôbec mohli prevádzkovať zázemie pre TD v garáži.
Neviem ako je tam teraz plno, ale trolejbusov je prinajlepšom 7 a aj z nich už nemusí byť všetko použiteľné. Koľko je deponovacia kapacita haly keď vezmeme kĺbové vozidlá? Odhadujem 12-15? Opravte ma... Na imhd je odtiaľ málo fotiek, ale prazsketramvaje pomôžu http://prazsketramvaje.cz/view.php?cisloclanku=2015112401 Dobre vidím, že na niektoré miesta sa vojdú 4 vozidlá vedľa seba? Alebo na vonkajšej stope v tvare U sa vojde aj 7 za sebou? Tým som chcel iba povedať, že tá hala sa mi nevidí taká malá. A musia byť všetky baterkáče a všetky trolejbusy v hale? A ako sa majú baterky baterkáčov? Ešte umožňujú normálne jazdiť linky?
a tie parcialne trolejbusy kto vyraba, robi to niekto vobec, od koho by sa nakupovalo? solaris, sor ci skoda? cize bez nakupu tychto vozov a dodatocnej upravy uz existujucej trolejbusovej siete na tento typ trolejbusov realizacia navratu trolejbusov nebude mozna?
Keby ste na to neboli upozornili, nenapadlo by ma, že SU 15 má porovnateľnú kapacitu s dlhým trolejbusom. A fakt...
Do stavu a údržby nevidím – či je ľahšie a lacnejšie udržať prevádzkyschopné SU 15 alebo staršie (ale o to jednoduchšie na údržbu?) 15Tr. Alebo možno máme dosť nových, takže vo výprave ani jedny ani druhé reálne nechýbajú? Ako je to?
Jasné, bolo by to menšie zlo, ale keď doteraz tie vozy nechýbali (nevypravené spoji boli väčšinou argumentované nedostatkom vodičov, čo je zase chyba komunikácie s cestujúcimi), tak národu bude ťažko vysvetliť že 15Trky sú nejaká spása a jediná možnostlť záchrany výpravy. Obvzlášť keď sa vyraďujú SU 15.
Akákoľvek snaha o záchranu trolejbusov bez nákupu nových bude len a len kontraproduktívna.
veteran
Krásne tu chlapci bačovali, len čo je pravda...