Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
prečo je to u nás horšie ako kdekoľvek inde ? teda osobne si myslím, že v Bratislave je mhd odporná, ale to je kvôli tomu, že tam je doprava vo všeobecnosti úplne zle riešená
Reakcia na: Balky #9966:
Vcelku suhlas, az na to, ze Kosice nemaju 21Tr a Astry ako Plzen, nemaju skoro vsetky T3 po reko interieru ako Plzen a tiez ze v Kosiciach je jazda elektrickou podstatne hlucnejsia, pomalsia a drncavejsia, ako v Plzni. Takisto sa Plzen od Kosic lisi tym, ze v Plzni su nainstalovane okrem madarskych stikatiek jednorazovych CL tiez citacky kariet s dotykovym displejom, na ktorom si pred prilozenim karty mozes zvolit, ci chces odpocitat cestovne za 15, 30, 60 alebo 180 minut. O rozdieloch medzi CP kosickych a plzenskych elektriciek radsej pomlcim.
All: Ďakujem všetkým za opis fotky, ja som myslel že to je smerom na Terasu od amfiteátra. ?
>>> Ak by si niekto chcel pridat do zbierky kupony na MHD 1991-2005 (ziacke, normal, KIDS-SAD; skoro bez prerusenia sledu), nech mi napise na miroslav.vrlik::mailbox::sk. ("::" nahradte @ a .) Plati do pondelka, potom ich vyhodim... ☠
Reakcia na: Balky #9966:
Nuž, Plzeň si okrem legendárnej prezývky "Przeň" už dávnejšie vyslúžila aj prívlastok "české Košice". Podrobnosti nebudem rozoberať, ale zdá sa, že isté paralely medzi týmito mestami sú.
Ad TA : jednokoľajné, časť trate na Aničku je stále pod asfaltom na Kostolianskej ceste, pri zimnom štadióne, bolo to vidieť pri oprave cesty. Možno trať pokračuje aj ďalej. Donedávna existovala aj odbočná koľaj na Aničku, niekoľko metrov koľají "vychádzalo" spod asfaltu cesty. Teleso trate na Aničke je zarastené krovím, sú tam zbytky po trakčných stĺpoch.
Reakcia na: SHORTY #9969:
e #9969 čau "ŠORTY" ☺
Reakcia na: Balky #9967:
otázka : koľkokoľajné trate viedli do Čermeľa a na Aničku?
Reakcia na: Furčan #9964:
škoda, tie koľajnice tam mohli ostať, možnože v dnešnej dobe by tam v lete premávalo niečo také ako po Hlavnej
Ad foto vozna T3 ev.c. 251, r.v. 1963:
vozen je foteny na skusobnej jazde v Prahe Motole, tato fotka je aj v knihe Kosicke kolaje. Nie je to samozrejme v Kosiciach. Fotku mam od Roberta Maru, co by autora knihy o T3kach.
Reakcia na: Furčan #9965:
Ak by to malo byť v KE, tak snáď len Južná Trieda a ten kopec vpravo by mohol byť Triton. Ale neviem, ako to v tom čase tam mohlo vyzerať. Ale bude to Praha. Sĺp osvetlenia má základňu svetlú a potom je tmavý.
Reakcia na: Sarko #9974:
A ešte trocha histórie tohto vozidla:
-séria T3/II, prvá dodaná séria do KE
-rok výroby 1963
-výr. č. 153176
-v roku 1971 prvé prečíslovanie na 290/II
-v roku 1977 druhé prečíslovanie na 254/II
-vyradená v roku 1989 pod #254/II
-v rokoch 1977 až 1989 premávala v súprave 254/II+262/II
(4. až 7. odstavec - info od Dezsa V.)
Reakcia na: BMko #9968:

Tak Čermeľ ani náhodou... A ako, že Ti nejde dokopy dvolištové šmýkadlo? Veď tie mala minimálne celá prvá 30-kusová séria #243 až 272! To, že sa nepoužívajú v súčasnosti, ešte neznamená, že sa nepoužívali v minulosti. Odpoveď na Tvoju otázku je jednoznačná - je to košická električka, odfotografovaná niekedy v roku 1963 a pravdepodobne na skúšobnej jazde v Prahe.
Reakcia na: Furčan #9965:

Tak toto je jasné, že miesto na fotografii nie sú KE, ale najskôr Praha. V knihe "40 let tramvají Tatra T3" je tá istá 251-ka na fotografii vo vozovni Praha-Motol. Pod ňou sa píše: "Tovární zkušební jízdy a oživování velké části tramvají T3 byli dlouhá léta prováděny v pražské vozovně Motol, kde měl výrobce pronajaté koleje a na přilehlých tramvajových tratích. Náš snímek zachycuje vůz T3 z první dodávky pro DP Košice (č. 251) před halou motolské vozovny ve II. čtvrtletí roku 1963."
Reakcia na: BMko #9971:
To je jasne ze komin moze mat lubovolny prierez ked plni svoj ucel. Ale v KE su tradicne tehelne kominy s kruhovym prierezom... A komin na kremaku som este nemal tu cest si pozriet ? .
Reakcia na: Pivix #9970:
Krematorium ma taky komi, komin moze mat tvar aky chces, podstatne je aby plnil ucel
Reakcia na: Furčan #9965:
Kde v KE je kockaty komin? ? ? Na prvi pohlad mi to pripadalo ako pomnik... Ale mozno ze to skresluje foto.
Reakcia na: Furčan #9965:
Toto na beton nie je v KE!! Nezabúdajte, že niektoré KE vozy sa skúšali v Prahe a niektoré boli aj vystavované.
Reakcia na: Balky #9967:
Jedine Cermel. Ale neide mi dokopy dvojlistova vlozka, ktore sa poriadne v KE nepouzivaju takmer vobec. Polozme si otazku, je to Kosicka elektricka? Nie je to fotenne tesne po vyrobe niekde pri CKD?
Reakcia na: Furčan #9965:
Tak to bude tazke...
Ale je tam par znakov, podla ktorych by sa to dalo urcit.
-elektrickovy dvojkolajny pas v strede, cesta z kociek po oboch stranach
-pozdlz cesty je vedene nadzemne vedenie+rozhlas
-v pozadi to vyzera na pumpu
-v pozadi cnie nejaky vysoky komin
-kopec na pravej strane fotky
-obdobie fotky sa da urcit podla "atypickeho" nateru (svetly pruh pod prednym sklom),spatneho zrkadielka a podla urceneho rozpatia rokov pozriet elektrickovu siet...
-podla tiena elektricky usudzujem, ze je to fotene z juho-juhovychodu

Neviem preco (mozno ten kopec ma zaujal), ale javi sa mi to na fotku z dnes uz zrusenych trati (Cermel,G.Kupele...)

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.