Jazdili odkedy boli dodavane do KE (ja som sa docital, ze prototyp bol vyrobeny v r. 1963), tipujem koniec 60 tych rokov, aj ked vtedy este prevazovali vozidla RTO, Ikarusy), spytaj sa RW-cka. S nim som v archive chodil zbierat info o vyradenych vozidlach. Ja si pamatam na posledne kusy niekedy z roku 1987. Chodili sme casto na Bankov, tak nebol problem ist nejakou tou vysluzilou SMkou sluziacej na L14.
Re #9945 Sarko: Vozidiel s ev. c. 9XXX je kolko? (okrem 9001 - to je tusim technologicke vozidlo)
ja len hovorím, že už raz použité rady ( čísla ) by sa nemuseli dávať opäť. Prečo by sa nemohli začať dávať čísla 7xxx, 8xxx, 9xxx - veď to je cca 30 radov a 3000 čísel. DPMK predsa nekúpi 3000 vozidiel ani za najbližších 3000 rokov ?.
Mimochodom odkedy dokedy jazdili SM11-ky v KE? lebo to si už ja pamätať nemôžem ...
Kamoš zo sprostredkovateľskej firmy sa u mňa informoval, či nepoznám záujemcov o povolanie vodiča MHD vo Veľkej Británii, tak po zaslaní mailu s bližšími info dávam na vedomie:
Aktuálne hľadáme:
- vodičov autobusov mestských liniek
lokalita: Veľká Británia
termín nástupu: február 2005
požiadavky:
- vodičský preukaz na autobus
- prax min. 1 rok
- SOU alebo SŠ
- znalosť anglického jazyka na komunikatívnej úrovni
- čistý register trestov
- spoľahlivosť a samostatnosť
- dobrý zdravotný stav
- možnosť rýchleho nástupu a záujem o dlhodobý pobyt
pracovná náplň:
- riadenie mestských autobusov – krátke trasy
mzda:
1.200 GBP (=cca 55.000 až 66.000 Kč)/mesiac
(pozn.: to jest cca 72.000 až 86.000 Sk!)
zabezpečujeme:
- ubytovanie
- dlhodobú prácu a cennú prax v zahraničí
V prípade záujmu nás kontaktujte na nasledovných linkách:
- telefón 0902 24 14 12
- e-mail grafton [at] inmail [dot] sk
Suhlasim, modernizacia/GO (ale radsej modernizacia) je momentalne jediny smer, ktorym sa DP moze uberat. Ja viem, ze 5ks modernizovanych elin neurobi dieru do sveta, len v tom treba pokracovat (tj postupne za rok posielat jednotlive vozidla vo vacsom mnozstve na GO/modernizaciu)
Co by nechyrovali ved 22ka im tam jazdi a pravidelne 6x do dna aj RA1
BM Ti len naznačil, aký je rozdiel medzi radami 54xx a 55xx. Oni tie manuály a automaty majú bohatú históriu už v radoch 62xx (B732) a 63xx (B731). Ale asi nikto nepočítal s tým, že sa viac Novoplanov už nekúpi.
No ja tam vidím len záhadnú pani celú v v snehovo bielom, s bielym klobúkom, veľkým bielym zahaľujúcim šálom a tmavými okuliarmi. Mojsejovci a rozvoj MHD? Myslíš, že o nejakej MHD v meste čo len chyrujú? ?
To som nepovedal. Ale keď sa tak na to pozrieš, drvivá vačšina súčasných električiek je vo vekovej kategórie od 16 do 18 rokov a všetky zvyšné T3SUCS #349 až 407 (okrem T3 po GO #337 a 361) už dovŕšili "dôchodkový" vek. Takže ak sa nezačne so systematickými modernizáciami alebo aspoň s GO, tak o 4 roky nás súčasných 5 električiek nezachráni (359, 361, 512, 517 a 521). A pri zachovaní súčasného tempa v priemere 1 vozidlo ročne by sme aj tak mali modernizovaných vozidiel len 9 a to je nie, že zlá prognóza, ale apokalyptická.
Tym som chcel povedat, ze rady 7xx; 8xx a 9xx mohli zostat elektrickej trakcii, teda aj trolikom.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
TA
Mimochodom odkedy dokedy jazdili SM11-ky v KE? lebo to si už ja pamätať nemôžem ...