Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Sarko #9932:
e #9932 Cez pracovné je vypravených (asi) 44 služieb a podľa mojích "fušerackých" výpočtov mi vychadzá 78 KUSOV vozov... ? ?
Reakcia na: Sarko #9908:
prečo opäť pužiť rad 45xx, keď už raz použitý bol? česť pamiatke jediného Tambusu
Reakcia na: Sarko #9939:
k tejto téme doplním toto: http://www.usske.sk/job-s.htm
Kamoš zo sprostredkovateľskej firmy sa u mňa informoval, či nepoznám záujemcov o povolanie vodiča MHD vo Veľkej Británii, tak po zaslaní mailu s bližšími info dávam na vedomie:

Aktuálne hľadáme:
- vodičov autobusov mestských liniek

lokalita: Veľká Británia

termín nástupu: február 2005

požiadavky:
- vodičský preukaz na autobus
- prax min. 1 rok
- SOU alebo SŠ
- znalosť anglického jazyka na komunikatívnej úrovni
- čistý register trestov
- spoľahlivosť a samostatnosť
- dobrý zdravotný stav
- možnosť rýchleho nástupu a záujem o dlhodobý pobyt

pracovná náplň:
- riadenie mestských autobusov – krátke trasy

mzda:
1.200 GBP (=cca 55.000 až 66.000 Kč)/mesiac
(pozn.: to jest cca 72.000 až 86.000 Sk!)

zabezpečujeme:
- ubytovanie
- dlhodobú prácu a cennú prax v zahraničí

V prípade záujmu nás kontaktujte na nasledovných linkách:
- telefón 0902 24 14 12
- e-mail grafton [at] inmail [dot] sk
Reakcia na: Nodes #9911:
tú Karosu som videl z električky - jej ľavý bok
Reakcia na: eMareq #9935:
Jasné, ja som len konštatoval, aká je momentálna situácia.

OK, ja som to napísal obrazne povedané 🙂

Jj, na pokračovateľky rady 62xx som zabudol.

Ale SAO Lučenec neskrachoval hneď a nebol by problém do tohto času nakúpiť aj nejednu sériu.
Reakcia na: Sarko #9934:
Jaj tak tak je to! Len sa mi ten cely prispevok nezdal, ked tam boli zamontovane aj KTcka. Zabudol si aj na 64xx 😉

Vsak ked SAO lucenec skrachovalo, tak co sa uz mohlo kupovat.
Reakcia na: Sarko #9932:
Suhlasim, modernizacia/GO (ale radsej modernizacia) je momentalne jediny smer, ktorym sa DP moze uberat. Ja viem, ze 5ks modernizovanych elin neurobi dieru do sveta, len v tom treba pokracovat (tj postupne za rok posielat jednotlive vozidla vo vacsom mnozstve na GO/modernizaciu)

Co by nechyrovali ved 22ka im tam jazdi a pravidelne 6x do dna aj RA1 🙂 😉
Reakcia na: eMareq #9928:
BM Ti len naznačil, aký je rozdiel medzi radami 54xx a 55xx. Oni tie manuály a automaty majú bohatú históriu už v radoch 62xx (B732) a 63xx (B731). Ale asi nikto nepočítal s tým, že sa viac Novoplanov už nekúpi.
Reakcia na: eMareq #9931:
No ja tam vidím len záhadnú pani celú v v snehovo bielom, s bielym klobúkom, veľkým bielym zahaľujúcim šálom a tmavými okuliarmi. Mojsejovci a rozvoj MHD? Myslíš, že o nejakej MHD v meste čo len chyrujú? ?
Reakcia na: eMareq #9928:
To som nepovedal. Ale keď sa tak na to pozrieš, drvivá vačšina súčasných električiek je vo vekovej kategórie od 16 do 18 rokov a všetky zvyšné T3SUCS #349 až 407 (okrem T3 po GO #337 a 361) už dovŕšili "dôchodkový" vek. Takže ak sa nezačne so systematickými modernizáciami alebo aspoň s GO, tak o 4 roky nás súčasných 5 električiek nezachráni (359, 361, 512, 517 a 521). A pri zachovaní súčasného tempa v priemere 1 vozidlo ročne by sme aj tak mali modernizovaných vozidiel len 9 a to je nie, že zlá prognóza, ale apokalyptická.
Reakcia na: Sarko #9930:
Priprava na casting, ktory bude o 5 dni prave tam, alebo nakoniec tie 2 miliony venuju na rozvoj kosickej MHD? ?
Mojsejovci práve sedia v reštaurácii hotela Slovan a zrejme počas čakania na večeru sledujú premávku dopravného uzla N.O. 🙂
Reakcia na: Sarko #9908:
Tym som chcel povedat, ze rady 7xx; 8xx a 9xx mohli zostat elektrickej trakcii, teda aj trolikom. 🙂
Reakcia na: Sarko #9908:
Nepredpokladam, ze DP zacne hufne skupovat nove eliny (podla hesla "mame par stovek milionu korun nazvys ?) , skor sa vrhne cestou modernizacii (to je moja prognoza).

Re #9913 BMko: Vysvetli mi, preco kvoli 3 novoplanom zacal DP dve stovkove rady (5401, 5501 a 5502), nestacila by jedna? A aku ma suvislost manualna a automaticka prevodovka KTciek s ciselnymi radmi, o ktorych sme tu hovorili?

Inac ten clanok v korzari ohladom L40 je trochu zavadzajuci. Pisu, ze odchody z Jahodnej su jednu hodinu po odchode zo Stadiona Lokomotivy. Nieje to celkom tak. Lebo odchody su presne take iste ako minuly rok. Teda posledny autobus odchadza o 21.15 (neviem sice preco, ale ked chcu vozit vzduch, nech si ho vozia). Dnes na spominanej linke boli az dvaja cestujuci.
z osmej za halou zmizla 368-369 ?

PS: zda sa mi ze som videl 366 vo vozovni, ale nie som si isty
Diggi & Sarko - pochvala za dnešné fotky, sú super 😉
a zvlášť sa mi páči na tejto:
http://www.imhd.sk/ke/index.php?w=372f2833232930ef392b342f26ea&styl=8&u=f4f0f0edf5f0f0f2&no=2&id=27302aeef1f122f1f2f525
tá hŕstka rómskych spoluobčanov čumiacich na 521 ?
Reakcia na: Diggi #9919:
Ano, dobre poznam to vozidlo. Tento model sa ale nedozil dlhej vyroby. U nas jazdi na linke do Moldavy. Pred caosm som nou siel do Bardejova, asi bola nasadena mimoriadne.
Diggi: zaujímavé... Treba preveriť. 🙂
Reakcia na: LUK #9922:
aj ja som si myslel ze je to C944, ale pražáci ma sprdli že také sa nerobia...Karosa vraj klbove 900-ky robila už len automaty...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.