Kamoš zo sprostredkovateľskej firmy sa u mňa informoval, či nepoznám záujemcov o povolanie vodiča MHD vo Veľkej Británii, tak po zaslaní mailu s bližšími info dávam na vedomie:
Aktuálne hľadáme:
- vodičov autobusov mestských liniek
lokalita: Veľká Británia
termín nástupu: február 2005
požiadavky:
- vodičský preukaz na autobus
- prax min. 1 rok
- SOU alebo SŠ
- znalosť anglického jazyka na komunikatívnej úrovni
- čistý register trestov
- spoľahlivosť a samostatnosť
- dobrý zdravotný stav
- možnosť rýchleho nástupu a záujem o dlhodobý pobyt
pracovná náplň:
- riadenie mestských autobusov – krátke trasy
mzda:
1.200 GBP (=cca 55.000 až 66.000 Kč)/mesiac
(pozn.: to jest cca 72.000 až 86.000 Sk!)
zabezpečujeme:
- ubytovanie
- dlhodobú prácu a cennú prax v zahraničí
V prípade záujmu nás kontaktujte na nasledovných linkách:
- telefón 0902 24 14 12
- e-mail grafton [at] inmail [dot] sk
Suhlasim, modernizacia/GO (ale radsej modernizacia) je momentalne jediny smer, ktorym sa DP moze uberat. Ja viem, ze 5ks modernizovanych elin neurobi dieru do sveta, len v tom treba pokracovat (tj postupne za rok posielat jednotlive vozidla vo vacsom mnozstve na GO/modernizaciu)
Co by nechyrovali ved 22ka im tam jazdi a pravidelne 6x do dna aj RA1
BM Ti len naznačil, aký je rozdiel medzi radami 54xx a 55xx. Oni tie manuály a automaty majú bohatú históriu už v radoch 62xx (B732) a 63xx (B731). Ale asi nikto nepočítal s tým, že sa viac Novoplanov už nekúpi.
No ja tam vidím len záhadnú pani celú v v snehovo bielom, s bielym klobúkom, veľkým bielym zahaľujúcim šálom a tmavými okuliarmi. Mojsejovci a rozvoj MHD? Myslíš, že o nejakej MHD v meste čo len chyrujú? ?
To som nepovedal. Ale keď sa tak na to pozrieš, drvivá vačšina súčasných električiek je vo vekovej kategórie od 16 do 18 rokov a všetky zvyšné T3SUCS #349 až 407 (okrem T3 po GO #337 a 361) už dovŕšili "dôchodkový" vek. Takže ak sa nezačne so systematickými modernizáciami alebo aspoň s GO, tak o 4 roky nás súčasných 5 električiek nezachráni (359, 361, 512, 517 a 521). A pri zachovaní súčasného tempa v priemere 1 vozidlo ročne by sme aj tak mali modernizovaných vozidiel len 9 a to je nie, že zlá prognóza, ale apokalyptická.
Nepredpokladam, ze DP zacne hufne skupovat nove eliny (podla hesla "mame par stovek milionu korun nazvys ?) , skor sa vrhne cestou modernizacii (to je moja prognoza).
Re #9913 BMko: Vysvetli mi, preco kvoli 3 novoplanom zacal DP dve stovkove rady (5401, 5501 a 5502), nestacila by jedna? A aku ma suvislost manualna a automaticka prevodovka KTciek s ciselnymi radmi, o ktorych sme tu hovorili?
Inac ten clanok v korzari ohladom L40 je trochu zavadzajuci. Pisu, ze odchody z Jahodnej su jednu hodinu po odchode zo Stadiona Lokomotivy. Nieje to celkom tak. Lebo odchody su presne take iste ako minuly rok. Teda posledny autobus odchadza o 21.15 (neviem sice preco, ale ked chcu vozit vzduch, nech si ho vozia). Dnes na spominanej linke boli az dvaja cestujuci.
Ano, dobre poznam to vozidlo. Tento model sa ale nedozil dlhej vyroby. U nas jazdi na linke do Moldavy. Pred caosm som nou siel do Bardejova, asi bola nasadena mimoriadne.
aj ja som si myslel ze je to C944, ale pražáci ma sprdli že také sa nerobia...Karosa vraj klbove 900-ky robila už len automaty...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Isidor
a zvlášť sa mi páči na tejto:
http://www.imhd.sk/ke/index.php?w=372f2833232930ef392b342f26ea&styl=8&u=f4f0f0edf5f0f0f2&no=2&id=27302aeef1f122f1f2f525
tá hŕstka rómskych spoluobčanov čumiacich na 521 ?