Reakcia na: eMareq #9928:
To som nepovedal. Ale keď sa tak na to pozrieš, drvivá vačšina súčasných električiek je vo vekovej kategórie od 16 do 18 rokov a všetky zvyšné T3SUCS #349 až 407 (okrem T3 po GO #337 a 361) už dovŕšili "dôchodkový" vek. Takže ak sa nezačne so systematickými modernizáciami alebo aspoň s GO, tak o 4 roky nás súčasných 5 električiek nezachráni (359, 361, 512, 517 a 521). A pri zachovaní súčasného tempa v priemere 1 vozidlo ročne by sme aj tak mali modernizovaných vozidiel len 9 a to je nie, že zlá prognóza, ale apokalyptická.
eMareq
Re #9913 BMko: Vysvetli mi, preco kvoli 3 novoplanom zacal DP dve stovkove rady (5401, 5501 a 5502), nestacila by jedna? A aku ma suvislost manualna a automaticka prevodovka KTciek s ciselnymi radmi, o ktorych sme tu hovorili?
Inac ten clanok v korzari ohladom L40 je trochu zavadzajuci. Pisu, ze odchody z Jahodnej su jednu hodinu po odchode zo Stadiona Lokomotivy. Nieje to celkom tak. Lebo odchody su presne take iste ako minuly rok. Teda posledny autobus odchadza o 21.15 (neviem sice preco, ale ked chcu vozit vzduch, nech si ho vozia). Dnes na spominanej linke boli az dvaja cestujuci.