Reakcia na: monoblok #83858:
• O neelektronických lístkoch som napísal praktickejšie riešenie, nájdete ho v odstavci "Súhlasím akurát s tým...". Prečítajte si ho znovu. Ceny takých lístkov by sa menili iba raz za pár rokov. Ale nie je praktický dôvod brániaci tomu, aby sa ceny bežných elektronických lístkov automaticky nezvyšovali raz ročne o pár centov rovnako ako rastú u všetkého ostatného.• Zo Starozagorskej sa za 6 minút dostanete v špičke po Považskú (Ondavskú), podľa cestovných poriadkov dokonca až po Cassovar. A kto si naozaj nechce kúpiť lístok, ten si ho nekúpi ani keby stál polovicu. Kde vidíte obavu zo zneužívania? Krátke lístky sú na krátke jazdy, dlhšie lístky sú na dlhšie jazdy. Aj v taxíku za kratšiu jazdu zaplatíte menej a za dlhšiu viac. Ale táto diskusia teraz veľa neprinesie, lebo súčasný návrh kratšie lístky vylúčil.
(pre porovnanie: 0,10 € / 6 min.) a "stále živý" je aj odkaz uja Rašiho, že máme dostať šport do Košic.
mi.v
Skúste dať nejaký argument na svoju prvú vetu. Ste pracujúci? Chcete aby ste v roku 2019 dostávali výplatu, ktorá sa naposledy upravovala v roku 2012 a potom sa naraz navýši až v roku 2019? (Choďte o to požiadať svojho šefa
Súhlasím akurát s tým, že ceny papierových lístkov by mohli zostávať zaokrúhlené hore kvôli organizácii ich výroby a predaja.
Ďalej: krátky lístok môže podľa mňa trvať 15 minút iba keby stál 95% ceny 30-minútového lístka a to už nemá veľký význam. Cieľom krátkeho lístka nie je "prejsť pol mesta za dobrú cenu", ale jazda na malé vzdialenosti v rámci lokality – teda určite nie na cestu zo sídlisk do mesta. Pre takú cestu je určený 30-minútový.
Za 6-minútový sa dajú v priemere prejsť 4 zastávky (napríklad v rámci sídliska Ťahanovce aj 5) čo je presne to, čo tu bolo a zároveň vhodne upraví možnosti ciest cez dlhé medzizastávkové úseky (cesta do Šace a pod. – boli by možné bez špeciálnych výnimiek, ale lístok pokryje iba 1-2 zastávky).