Neviem, aka je tvoja skúsenosť, ale mne sa bežne stáva pri tých par návštevách v KE, ze oznacovac bud nefunguje alebo si úspešne kúpim lístok na druhý ci tretí pokus. Takto si funkčné oznacovace nepredstavujem a verím tomu, ze pri oslovení by to mohla čiastočne zatiahnuť aj banka, napr reklamou na tých oznacovacoch.
V Mníchove sa väčšinou zdražuje, pretože sa o tých xy% nezvýši dotácia na MHD alebo treba zaplatiť nejakú novostavbu/ reko linky metra. Problém v Košiciach vidím ten, ze aj po zdražení nebude hustejší interval, ani vyradené autobusy s vekom a la Solaris 350x, len to, ze budú jazdiť policajti a budu sa tepovat sedačky. Co by nemuselo byť, ak by v busoch bola koženka a v tram plastové sedačky. Na týchto veciach vieme ušetriť nejaké peniaze napriek pociatocnej investícií
V Mníchove sa väčšinou zdražuje, pretože sa o tých xy% nezvýši dotácia na MHD alebo treba zaplatiť nejakú novostavbu/ reko linky metra. Problém v Košiciach vidím ten, ze aj po zdražení nebude hustejší interval, ani vyradené autobusy s vekom a la Solaris 350x, len to, ze budú jazdiť policajti a budu sa tepovat sedačky. Co by nemuselo byť, ak by v busoch bola koženka a v tram plastové sedačky. Na týchto veciach vieme ušetriť nejaké peniaze napriek pociatocnej investícií
S499.1023
2002 - 2,00 EUR
2004 - 2,10 EUR
2005 - 2,20 EUR
2008 - 2,30 EUR
2009 - 2,40 EUR
2010 - 2,50 EUR
2012 - 2,60 EUR
2017 - 2,80 EUR
2018 - 2,90 EUR