Ktorý odborník navrhol na autobusovú zastávku Dom umenia, smer NO 3-riadkový displej? Čistý výsmech. To je jedna z mála zastávok, ktorá by si počtom liniek a rozmanitosťou smerov žiadala aj 10-riadkový...
Súhlas, aj ja si myslím, že toto nikdy nemalo byť objednávané ako označník pre väčšie mestá, kde je jasné, že limit 6 liniek na jeden označník (ktorý je daný miestom na nálepky) nestačí. Keď už nie tie zábradlia a zle vedené koridory pre peších, tak sú to tieto označníky, ktoré sú dokladom amaterizmu resp. lajdáctva pri rekonštrukcii. Ako keby ich vyberal človek, ktorý nemá vzťah k reáliám MHD. Tieto označníky sú podľa mňa obstojné na zastávky mimo centra (vitrína sa využije ak zastávka nemá vhodný prístrešok a horný panel kde stačí málo liniek), ale pre centrum treba mať verziu bez vitríny (alebo s malou vitrínou na jeden výlukový oznam) a s panelom tvoreným modulmi (riadkami) na nálepky, ktoré sa dajú odhora smerom dole dokladať a odoberať podľa potreby, takže označník stále vyzerá primerane počtu liniek.
Pokračovanie tohoto amaterizmu by som videl v tom, ak by sa tieto označníky NAĎALEJ objednávali na nevhodné zastávky.
Podľa mňa sa to dá časom zachrániť vyrobením označníkov vhodných pre centrum a po 5 rokoch eurofondovej stavby prehodením existujúcich nevhodných označníkov na zastávky mimo centra, kde poslúžia dobre.
Podivnejšie je na NO, že displej na zastávke smer Senný trh už zobrazuje reálne odchody z toho stanovišťa, na zastávke smer Palackého však stále funguje ešte v testovacej prevádzke...
.. Len jedno nepochopim prečo tam svietia na displeji odchody električiek keď tam majú byť autobusy?
Všimol som si to aj na iných vynovených zastávkach busu
Za totálny amaterizmus sa dá považovať aj to, že nálepka N7 má značne iný tvar ako všetky ostatné. Akoby niekto stratil v počítači súbor so vzormi na "logá" liniek. Takže pri vzniku N4-N7 niekto urobil nálepky a CP tak ako vedel...
Samotný mobiliár zastávok je nevhodný, o tom je škoda reči.
A čo sa týka umiestňovania CP do vitrín- za mňa vyhráva zastávka Staničné námestie. Konkrétne dve ostrovné nástupištia, na ktorých už CP nie su, keďže sú umiestnene v tých dvoch trápnych prístreškoch.
Väčšina tých vitrín nemá nijaký zmysel. Načo sa to kupovalo a dalo namontovať, keď je tam 365 dní v roku vycapený papier, že CP sa nachádzajú v prístrešku? A aj keby sme ich chceli umiestňovať dvojmo, tak na niektorých zastávkach sa do vitríny všetky ani nevojdú.
Na zastávke NO smer Senný trh a Palackého sa už objavili nové zastávkové displeje (a už prebieha ich testovacia prevádzka). Oproti displejom na zastávkach modernizovaných v rámci rekonštrukcie električkových tratí, majú jemne pozmenený dizajn.
Na Slovensku trolejbusy s APU v Bratislave chodia kam treba, vratane roznych operativnych odklonov. Nemyslim teda ze by sa schvalovala konkretna trasa ako draha z ktorej sa nemozno vychylit.
Okej, nemalo by to zmysel, ak by áno. Len podľa oficiálnych online cestovných poriadkov premávajú.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
afeno
A čo sa týka umiestňovania CP do vitrín- za mňa vyhráva zastávka Staničné námestie. Konkrétne dve ostrovné nástupištia, na ktorých už CP nie su, keďže sú umiestnene v tých dvoch trápnych prístreškoch.