Podivnejšie je na NO, že displej na zastávke smer Senný trh už zobrazuje reálne odchody z toho stanovišťa, na zastávke smer Palackého však stále funguje ešte v testovacej prevádzke...
.. Len jedno nepochopim prečo tam svietia na displeji odchody električiek keď tam majú byť autobusy?
Všimol som si to aj na iných vynovených zastávkach busu
Za totálny amaterizmus sa dá považovať aj to, že nálepka N7 má značne iný tvar ako všetky ostatné. Akoby niekto stratil v počítači súbor so vzormi na "logá" liniek. Takže pri vzniku N4-N7 niekto urobil nálepky a CP tak ako vedel...
Samotný mobiliár zastávok je nevhodný, o tom je škoda reči.
A čo sa týka umiestňovania CP do vitrín- za mňa vyhráva zastávka Staničné námestie. Konkrétne dve ostrovné nástupištia, na ktorých už CP nie su, keďže sú umiestnene v tých dvoch trápnych prístreškoch.
Väčšina tých vitrín nemá nijaký zmysel. Načo sa to kupovalo a dalo namontovať, keď je tam 365 dní v roku vycapený papier, že CP sa nachádzajú v prístrešku? A aj keby sme ich chceli umiestňovať dvojmo, tak na niektorých zastávkach sa do vitríny všetky ani nevojdú.
Na zastávke NO smer Senný trh a Palackého sa už objavili nové zastávkové displeje (a už prebieha ich testovacia prevádzka). Oproti displejom na zastávkach modernizovaných v rámci rekonštrukcie električkových tratí, majú jemne pozmenený dizajn.
Na Slovensku trolejbusy s APU v Bratislave chodia kam treba, vratane roznych operativnych odklonov. Nemyslim teda ze by sa schvalovala konkretna trasa ako draha z ktorej sa nemozno vychylit.
afeno