Reakcia na: S499.1023 #82084:
Jeden vodič električky mi povedal, že pani stála nie v koľajisku, ale medzi koľajiskom a cestou, kde čakala na zelenú (na tom mieste je jeden semafor pre trať a cestu v jednom smere)....človek, ktorý v tejto električke bol, mi povedal, že rýchlosť električky odhadol na 35-40 km/h a že pani nebolo vôbec vidieť, a že sa tam zjavila náhle...je možné, že pri čakaní na zelenú na tom úzkom mieste urobila krok vzad (zľakla sa prichádzajúcich áut) a vtedy ju zachytila električka bokom (smerovkou), a tiež povedal, že vodič brzdiť začal cca 4 metre od priechodu...
Granite01
Na druhej strane výstavba PJD si vyžaduje vyššiu presnosť výstavby. Možno aj iné náradie, stroje, odborných pracovníkov.
Ale nakoniec môže to byť tak, ako bolo pri použití systému uloženia koľají na podvaloch. Ešte pri rekonštrukcii ČSA, Amfiteáter, Bardejovská atď. používali pevné spojenie koľají, a to napriek tomu, že už v tej dobe bolo drahšie ako pružné spojenie koľají. Teraz už všade používajú pružné spojenie koľají. Takže asi nedôslednosť, nekompetentnosť, obmedzenosť kompetentných?