Armovanie sa nedáva ani do pevnej jazdnej dráhy typu Rheinfeder, ktorý sa aplikuje v Bratislave. Skôr by sa bolo dobré opýtať projektanta, kde na tieto novoty prišiel, čo tým sledoval a ako to bude vyzerať po pár rokoch prevádzky.
Žiaľ, ak je konštrukcia urobená tak, ako sa robí v Košiciach, potom sa to nechová úplne ako PJD, pretože podvaly sú voľne uložené a samotná zálievka betónu nie je vystužená oceľou, teda sa nejedná o železobetón.
Na podštrkovej rohoži je štrk frakcie 16–32, na ktorom sú na betónových podvaloch uložené koľajnice, následne vrstva betónu a na to vrstva modifikovaného asfaltu.
Košice obstarajú z eurofondov 9 kusov 18-metrových dieselových autobusov spĺňajúcich najprísnejšie emisné normy a 9 elektrobusov.
Celková suma bude 6,8 milióna eur, z toho 5,8 milióna eur zo zdrojov EÚ.
To je fakt smutné, že sa Bager, ktorí podbíjal kolajnice na B.Nêmcovej a Zimnej ulici vyrovná ultramodernéj podbíjačke, ktorá narozdiel od Bagra podbíjala len rovný úsek (bez zákrut)
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
S499.1023