Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Solider #82072:
Čo ja viem? Hovorím, je potrebné sa opýtať kompetentných.
Na druhej strane výstavba PJD si vyžaduje vyššiu presnosť výstavby. Možno aj iné náradie, stroje, odborných pracovníkov.
Ale nakoniec môže to byť tak, ako bolo pri použití systému uloženia koľají na podvaloch. Ešte pri rekonštrukcii ČSA, Amfiteáter, Bardejovská atď. používali pevné spojenie koľají, a to napriek tomu, že už v tej dobe bolo drahšie ako pružné spojenie koľají. Teraz už všade používajú pružné spojenie koľají. Takže asi nedôslednosť, nekompetentnosť, obmedzenosť kompetentných?
Reakcia na: Granite01 #82069:
V čom konkrétne by spočívali nižšie náklady pri takejto forme výstavby, oproti vybudovaniu jednoduchej pevnej jazdnej dráhy? Keď si len spočítam, čo všetko navyše muselo byť objednané oproti PJD – autá so štrkom, bager s lyžicou, podbíjanie, betónové podvaly a L prefabrikáty, atď.
Reakcia na: Mat123 #82070:
Na Hviezdoslavovej to tak urobili, predpokladám, len kvôli kanalizácii, ktorá sa nachádza priamo pod traťou.
Reakcia na: Granite01 #82061:
Napríklad aj pri otočke na Námestí Maratónca mieru to tak robili: https://lh3.googleusercontent.com/-vrE1h3ddRAk/VXXPVrU0bqI/AAAAAAABaYI/jClJJ3DlprwT-Wgt8HU6tDHXGZAN_6vlACHMYBhgL/s720/IMG_1506.JPG
Zas na druhej strane, na celej Hviezdoslavovej je PJD.
Reakcia na: Solider #82068:
Čo tým sledoval? Predpokladám nižšie náklady na výstavbu?
Reakcia na: Granite01 #82061:
Armovanie sa nedáva ani do pevnej jazdnej dráhy typu Rheinfeder, ktorý sa aplikuje v Bratislave. Skôr by sa bolo dobré opýtať projektanta, kde na tieto novoty prišiel, čo tým sledoval a ako to bude vyzerať po pár rokoch prevádzky.
Reakcia na: S499.1023 #82059:
Je to úplne divná konštrukcia a čudujem sa, že na to schválili peniaze z eurofondov. A ešte k tomu zabetónovali zle podbitú trať, celé zle.
Reakcia na: Podhradovčan #82065:
Je to absolutne jedno čo príde, pri tejto údržbe bude do roka a do dňa hnoj každý jeden voz ?
Reakcia na: solar #82063:
Clovek nikdy nevie co sa môze stať. BTW tiež dúfam, že do Košic prídu autobusy značky Solaris ?
Reakcia na: Granite01 #82061:
Však a o čom hovorím? Načo je takáto konštrukcia, umne spájajúca nevýhody PJD aj klasickej koľajovej konštrukcie, dobrá?
haha, no zrejme to budu sory ale nebolo by zle keby prisli nove solarisy ale to sa asi nestane
Reakcia na: solar #82060:
Nízkoemisné dieselové autobusy = autobusy SOR. Všetky ostatné sú vysokoemisné.
Reakcia na: S499.1023 #82059:
Žiaľ, ak je konštrukcia urobená tak, ako sa robí v Košiciach, potom sa to nechová úplne ako PJD, pretože podvaly sú voľne uložené a samotná zálievka betónu nie je vystužená oceľou, teda sa nejedná o železobetón.
a ako to ze uz dopredu vedia kolko tie autobusy budu stat? inak co znamena nizkoemisne dieslove autobusy tie co splnaju euro 6 ?
Reakcia na: Solider #82058:
A to je načo dobré, keď je to zaliate betónom? Však tým pádom to nie je pružné, nedá sa to podbiť. To je nejaká špecifická košická konštrukcia?
Reakcia na: S499.1023 #82056:
Na podštrkovej rohoži je štrk frakcie 16–32, na ktorom sú na betónových podvaloch uložené koľajnice, následne vrstva betónu a na to vrstva modifikovaného asfaltu.
Reakcia na: S499.1023 #82056:
On bol otvoreny az kym ho nezavreli 😃 hej, strk a podvaly. Pevna draha je len na krizovatkach
Reakcia na: 110mat110 #82055:
Otvorený asi nie, keď je na tom asfalt ? . Takže čo tam je, štrk a podvaly?
Reakcia na: S499.1023 #82054:
Otvoreny zvrsok. Neni tam pevna jazdna draha
Reakcia na: Podhradovčan #82052:
A čo je pod tým asfaltom?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.