Reakcia na: Granite01 #81742:
Aj ty si hudreš svoje.To, že sa šafári s peniazmi a tie sa míňajú na neefektívne, či vyložene zlé projekty neznamená, že to nemá vplyv na (ne)dostatok peňazí na mzdy vodičov. A vonkoncom nejde len o 5%-nú spoluúčasť pri projektoch z Eurofondov. Čo sa týka tých obstarávaní - pamätáš si to, akú percentuálnu váhu mali v súťaži prevádzkové náklady na vozidlá? Správne, žiadnu. Nikoho nezaujímalo, koľko elektriny tie šmejdy zožerú, či zvládajú rekuperáciu, podstatná bola nákupná cena. Pri životnosti električky 15 rokov (v Košiciach tak 25) to je rozhodne zanedbateľná položka, všakže... Podobne spomínané CNG/naftové autobusy. Potom môžeme spomenúť prezamestnanosť na nesprávnych miestach. Ani to nemá vplyv?
Mimochodom, pri navýšení mzdy o 150 eur bude netto presne 105,22, keď už to počítaš "cca" na centy presne.
Dead
Kazdopadne bez zvysenia platu to nepomoze, ak moze vodic jazdit v inych zamestnaniach SKOR, aj beznych autach, resp. bez cestujucich, bez nutnosti robit psychotesty, bez zvysenej zodpovednosti a to vsetko za rovnaky ci vyssi plat, na autobus sa da len par nadsencov a to stacit nebude.
Este k DPMK, ak je pocet vodicov pre aktualny CP nedostatocny a DPMK o tom vie, tak vazne by to mali riesit, taktiez som to spominal, zmenit CP alebo zverejnit niekde vynechane spoje vopred, to je nemyslitelne ze jeden den vynecha 1 spoj, dalsi den 2 spoje ZA SEBOU, toto je problem pre cestujucich aj pre vodicov, jednak su pretazeni a este musia znasat reakcie cestujucich, ktori v burke ci horucave dlho cakaju na spoj a nasledne si nemaju ani kde sadnut, kedze je spoj preplneny, taktiez sa nestihaju dostat na miesto vcas...