To je dobré, že žiadne pridanie tretieho pruhu či parkovísk nehrozí..SNP je prejazdná bez problémov a parkoviská miesto zelene by som nechcel- netreba stále ustupovať autám pred zeleňou či inými plochami-a to hovorím aj ako vodič. Jedine čo je na osadení zlé je bezpečnosť- mám pár tipov kde budú vkuse rozbité autá- jeden stlp to schytal už včera za kruháčom a to mal vodič šťastie že stlp mu nespadol na auto, lebo ešte nie sú celkom upevnené a je trochu naklonený..
Tiež som si to všimol, ale čo sa dá robiť, keď košické radiče majú inteligenciu 15 ročnej automatickej práčky a prestavic še ňeda! Radšej to mali vypnúť, vtedy narobí semafór najmenej škôd.
Ináč ma udivilo umiestnenie nových trakčných stĺpov na tr. SNP - 20 cm až pol metra od obrubníka - čiže nejaká možnosť pridania tretieho pruhu alebo parkoviska nehrozí, nehovoriac o bezpečnosti. aôle určite je to v súlade s projektom, ta už čo...
Zodpovedný je za to ten, kto si vymyslel (podľa mňa) hlúpo a nezmyselne umiestnený obytný súbor Nová Terasa. Ďalším zodpovedným je ten, kto schválil rozšírenie/doplnenie križovatky Popradská × Trieda SNP × Strážovská (v nadväznosti na obytný súbor).
Stĺpy sú teraz síce v trase chodníka, no v budúcnosti bude chodník vedený esíčkom kvôli vetvám novej križovatky. Takže stĺpy po jej zrealizovaní budú mimo chodník.
Kua tu je expertov na Prahu ? Zalezi, kde saclovek pohybuje a kedy, ale natrafit na T3 bezne nie je problem, samozrejme na takej linke 18 by na nu clovek cakal marne
Sice nemožno úplne vylúčiť, že sa na Ukraine robia "papierové rošády" , ale v Kyjevských dielňach sa pomerne dokladne a precízne robia rekonštrukcie (tiež ma to prekvapilo) , a pomerne rýchlo. To sledujem aj na ex pražských vozoch.
Ešte mám info, že z niektorých košických total šrotov budú robiť velkú rekonštrukciu na K3.
Čo ma prekvapilo, je strešná zásuvka na trakčný kábel, to sa predsa v Kyjeve nenosilo .
A prečo by sa malo meniť výrobné číslo ? Uvažuj... keď sa kupi bratislavska električka v o 200% lepšom stave ako sú tie naše vraky držiace pokope vďaka farbe, ale bez papierov, tak nejako to zakamuflovať na košický voz predsa len treba, napr. VČ. Nič z toho, čo si napísal nijako nesvedčí o tom, že to je košický voz a oveľa viac indícii svedčí o opaku, keď už len spomeniem dobu, po ktorej vyšla prvá "košická" električka v Kyjeve ododňa, čo ich vzali preč z Košíc. A hlavne, kto by už len na ukrajine demontoval z voza "predné" brzdové, cúvačky a najmä ten dopyt ? Je to proste hovadina aby to robili, keď sa pri tom napácha viac škôd ako užitku.
Keď vidím iné vozy po prehliadkach, niesu vôbec inakšie od tej, čo si poslal, takže to o pôvode voza nevypovedá nič. Ale pravdu povediac, pokiaľ vozy nebudu nafotene zvnutra, tak pochybujem, že sa bude dať 100%, čo to je zač.
OK, čísla hovoria jasne, každopádne ako spomína nižšie Tom, záleží to na rozložení vozov v jednotlivých vozovňach. Dnes napríklad som šiel tram 5-krát, z toho raz T6 a 4-krát 15T. Okolo mňa jazdia linky, kde sú prevažne 15T (resp. sú na linkách, ktoré mi vyhovujú), občas príde niečo iné. V globále ale beriem, asi tak problematické natrafiť na T3 zatiaľ ešte nie je.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
reparil