Načo kupovat nové vozy ? Aj tých varií je privela. T3 podobného roku výroby v iných mestách ešte dlho budú jazdiť, majú pred sebou tak ešte tretinu až polovinu života. KT8 a T6 by ešte minimálne 10rokov mali zostať v prevádzke.
mohli by to stopnut to opciu a namiesto tych nepodarkov usetrene prachy radsej minut rozumnejsie na dokoncenie modernizacie zvysnych usekov trati v meste vramci MET2 ci MET3 ,briky sa mozu kupit dodatocne aj neskor zatial dobre sluzia ako tie varia(je ich postacujuce mnozstvo, tak aj T6ky tak aj KT8D5 ,par rokov vydrzia este a potom ich nahradit radsej niecim lepsim, modernejsim nizkopodlaznym a konecne aj s klimatizaciou
dodacia doba je do roku 2018, buďme radi že tu ešte niesu, to by pravdepodobne znamenalo koniec T6 v pravidelnej výprave, poniektoré asi aj definitívne...
Upozornenie, nasledujúce slová nemám nijak podložené, sú to len moje výmysly, či?...
Variá ostali uväznené na ministerstve dopravy. Sieťkársky minister ich neschválil, lebo videl, že sú na nič. Uvidíme ako to bude teraz, keď tam je mostár, či pani námestníčka palculienka opráši svoje väzby na híd alebo nie...
To je pravda. Aj ja som nedávno šiel nejkaou súpravou T6 a pri rozbiehaní z amfiteátra mal voz dosť veľký problém s rozbehnutí. Sa šmýkalo sa jedna radosť... Som si myslel že v polke kopca zastavíme. Ale potom za deličom sme sa yž pekne rozbehli... ?
Tak ono to na jeseň nie je nič vynimočne, keď vozidlo ma plochu na kolese. Ale keď tých plôch je niekoľko na jednom kolese, tak si myslím, že kolesa by osustružiť mohli. Hoci keď sa tak zamyslim nad tym, dnes ráno keď som išiel akousi súpravou T6, tak sme sa viac šmýkali, ako jazdili.
Celkom ma zaujalo riešenie prejazdov medzi L16 a L29 cez pracovné dni na stanici (viď CP). Na L16 má preto Podhradová v sedle pracovných dní síce paradoxne menej spojov za hodinu (2) ako má cez voľné dni a prázdniny (3), ale predpokladám, že to vzhľadom na charakter tej obytnej zóny to až tak nebude vadiť. A tomu, kto býva medzi Atletickou a Polianskou, zostala vlastne pôvodná intenzita spojov (4 za hod.), aj keď obsluha je striedavo z oboch zastávok.
To mi pripomína starý internetový humor. Snáď mi odpustíte, keď to sem vložím. Podobnosť s akýmikoľvek podnikmi na území Košíc je čisto náhodná.
-
Američania majú najlepšie, ale nie najdokonalejšie letectvo na svete. Tu je pár ukážok komunikácie medzi pilotmi US Air Force a servisnými technikmi:
Oznámenie pilota: "Ľavá predná pneumatika už skoro potrebuje vymeniť."
Odpoveď technikov: "Ľavú prednú pneumatiku sme skoro vymenili."
Oznámenie pilota: "Skúšobný let prebehol OK, ale automatické pristávanie bolo veľmi tvrdé."
Odpoveď technikov: "Toto lietadlo nemá automatické pristávanie nainštalované."
Oznámenie pilota: "V kabíne je čosi uvoľnené."
Odpoveď technikov: "V kabíne sme čosi dotiahli."
Oznámenie pilota: "Na pravom valci pristávacieho mechanizmu sú dôkazy nasvedčujúce o hydraulickej netesnosti."
Odpoveď technikov: "Dôkazy boli odstránené."
Oznámenie pilota: "Automatický merač vzdialenosti je neuveriteľné hlučný."
Odpoveď technikov: "Hlasitosť bola nastavená na uveriteľnejšiu úroveň."
Oznámenie pilota: "Na čelnom skle je kopa mŕtveho hmyzu."
Odpoveď technikov: "Už sme objednali živý."
Oznámenie pilota: "Pri prepnutí autopilota do režimu fixnej výšky došlo k prepadu stroja o 200m."
Odpoveď technikov: "Tento úkaz sa nedal na zemi zopakovať."
Oznámenie pilota: "Frikčné západky spôsobujú zaseknutie páky plynu."
Odpoveď technikov: "Presne na to tam sú."
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.