hej, a nechceli by spravit sutaz aj na dovybavenie busov tabulami? 3312, 4749 nemaju vobec vnutorny displej, vacsina SORiek nema zadne panely, o vnutornych zadnych ani nehovorim, polovici Citelisov nefunguju panely vo vlecke, vo Variach aj v EBN odchadzaju niektore panely od nova, ... ach
Otázka je, že kto bol „bola snaha“, aká bola tá snaha silná a že kto bol „nevieme, nedá sa“.
„Terminál OC Cassovia“ má vážnu chybu v tom, že sa tam viac ako 2 busy nepredbehnú. To je asi dôvod, prečo tam linka č. 34 nekončí (čo by bolo logickejšie).
Ale dalo by sa linku č. 15 alebo 16 potiahnuť k Optime (tam priamo cez Ul. pri prachárni, späť popri Baumaxe). Technicky to ide a všeličo by to riešilo (Juh - Železníky - Optima), je to asi len otázka peňazí na prevádzku.
Tak nahlas rozmýšľam, či by nebolo dobré ukončiť linku 34 pri cassovii namiesto areálu garáži, kde sa aj tak má začať stavať..A ak niet miesta pri cassovii,čo tak sa dohodnúť s merkury marketom? To len ak by náhodou čítl niekto z DPMK ?
Presne toho sa obavam.. na to kolko aut prechadza tou krizovatkou je pekne plynula a cakanie par sekund, mozno v najhorsej spicke je to minuta-dve.. ale skusenosti s preferenciou pri hlavnej poste alebo plavarni, ma fakt privadzaku k obavam, ze z kruhaca vznikne dalsia upchata krizovatka s kolonami a dalsimi zbytocnymi meskaniami busov. Na normalnej svetelnej krizovatke dostane jeden smer cervenu a druhy uz zelenu, auta sa minaju este v krizovatke, ale na tych dvoch "preferovanych" vidavam akurat tak neskutocne dlhe medzicasy, kedy sa v krizovatke nedeje vobec nic a vsetci cakaju. niekedy aj pol minuty
V dnešnej dobe už výhybky neprestavujeme trolejovým kontaktom na priamy průd, takže diskusia je bezpredmetná. Počet prechádzaných výhybiek je kompenzovaný množstvom ušetrených výhybiek a srdcoviek ako celku. Metóda pokus-omyl na podkladoch z 80. rokov v NDR je irelevantná.
Niekde sa písalo, že sa má zastavovať za križovatkou a nástupný ostrovček v smere z Jazera má byť využívaný v prípade mimoriadnych udalostí resp. výluk. Vidno tam že je naprojektovaná aj koľajová spojka. Neviem či to bude takto a akú pravdivostnú hodnotu má táto informácia. Ak viete niekto viac tak ma doplňte.
Kolajový kruháč Moldavská.
V niektorých európskych mestách niečo také už bolo, a metodou pokus -omyl sa presvedčili o nevhodnosti takého riešenia. Tak napríklad voz musí proti hrotu prejsť až tri výhybky (v prípade vratnej smyčky až štyri) Výhybky sú od seba v malých vzdialenostiach.
Ako bude riešené ovládanie/blokovanie výhybiek napríklad v prípade, že od železiarní prichádza R3 a od SNP na Moldavskú odbočuje 6 ??? Síce cez väčšinu dňa tam nie je velká premávka , ale v raných a odpol. špičkách tam asi bude dochádzať k zaujímavým situáciám.
Podobný problém som osobne zažil v Berlíne v 80-tych rokoch.
Takže ako to bude ? Linka/zastávka. Pred odbočením z niž.kap. na Alejova ,južná je zrušená a zároveň nová zastávka. Tam bude zastavovať čo ? Že by sa zastavovalo pred aj za odbočením ?
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
110mat110