Fajn a aký význam má zastávky linky 9 za križovatkou? Zastavuje tam iba táto linka (a jeden ranný spoj R), v okolí zastávky nie je absolútne nič, autobusy budú stáť ďalej, ako je to v súčasnosti a bude treba prechádzať cez vyšší počet priechodov. Vlastne ako pri skoro všetkých variantách prestupov oproti súčasnosti.
Niečo také, ako zlúčenie bus a tram zastávok, či dokonca splete po smere jazdy, už ani nespomínam, to by bolo priam sci-fi.
Niečo také, ako zlúčenie bus a tram zastávok, či dokonca splete po smere jazdy, už ani nespomínam, to by bolo priam sci-fi.
Bjorn
Pri ceste z Jazera do Barce dôjde k výraznému skomplikovaniu prestupu, pribudnú desiatky metrov a dva svetelne riadené priechody navyše. Dokonca ani pri omnoho viac využívanom spojení - z autobusov z Barce a z regionálnych liniek na električky. Nebude sa dať prejsť priamo medzi paralelne stojacimi zastávkami. Cestujúci sa musí vrátiť na križovatku, prejsť cez odbočovací pruh, následne cez Južnú triedu (samozrejme oboje cez semafory) a potom naspäť v smere do centra na zastávku. Podobne pri cestovaní z Barce na Terasu. Vzdialenosť sa síce výrazne nezmení, ale miesto jedného semaforu budú štyri. Takto sa pristupuje k pomerne významnému uzlu regionálnej a mestskej dopravy? Namiesto zastávok oproti sebe sa rozmiestnia tak, že sú aj vyše sto metrov od seba cez xy semaforov?
Účel rekonštrukcie má byť aj vyššia priepustnosť križovatky. Takže na jednej strane, križovatka sa roztiahne do šírky (lebo vedľa seba sa v dvoch pruhoch vojde viac áut, ako v jednom pruhu za sebou), no na druhej strane sa znemožní pravé odbočenie cez oranžovú blikačku, resp. cez značku "daj prednosť v jazde". No kde je potom ten prínos v priepustnosti?