Reakcia na: Yogi616 #80962:
Ak je aktuálny tento návrh:http://www.ptinziniering.sk/aktualne_projekty_pdf/Kosice-MET-uzol%20VSS%20pracovny%20navrh%20krizovatky%2004.2015.pdf
tak kde pred križovatkou to zastaví? Ale možno je tu iný, prepracovaný, tak by som bol vďačný za opravu. Samozrejme, keď sa dopredu myslí na mimoriadnosti alebo zmeny trasovania, je to len dobre, s tým by určite nikto problém nemal.
mi.v
Cestné ťahy, trasy pre chodcov, koľajisko; min. a max. rozmery, polomery, výšky, rozhľady, rýchlosti, časy, hmotnosti (vozidiel), dimenzovanie smerov poťažne tak priepustnosti, prednosti v jazde, kolízne body, návestidlá, výložníky, dopyty, kabeláže, detektory, radič/-e, vzdialené riadenie a monitoring, osvetlenie, vodorovné a zvislé DZ lokálne i na priblížení, ciele na DZ, signálny plán, koordinácia s priľahlými uzlami, riadenie preferencie, nové a existujúce inžinierske siete a ich majitelia, pozemky a ich majitelia, ostrovčeky MHD, hlavné prestupové trasy, asfaltové, zelené a ostatné plochy, odkanalizovanie, bezbariérovosť, reliéfna a akustická navigácia nevidiacich, ochranné prvky a zábrany, rozpočet, termíny, záruky, projektové podmienky, financovanie, schvaľovanie, ...
Na tomto fóre sa dlhodobo učíme chápať, že niektoré veci sú v skutočnosti zložitejšie, ako sa zdajú. Niekedy riešenie, kde netreba žiadny kompromis, dokázateľne neexistuje. Je možné, že z viacerých dôvodov potreba vytvoriť ľavý cestný odbočovací pruh nedávala inú možnosť ako vytvoriť ostrovčeky pre L4 a LR8 za križovatkou. Podľa môjho osobného názoru s tým prvým ostrovčekom sa dosiahne zlepšenie niektorých prestupov a na tom druhom nezáleží (pre 1 spoj denne, ale naprojektovať sa musel). A ako chodec vítam nový priechod, ktorý mi viackrát chýbal.