Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: 110mat110 #80266:
Ďakujem za info.

Inak presne takto vzniká dopravné Kocúrkovo. Čakáš električku pri Dome umenia v smere na NO, vtom ti prichádza štvorka s cieľom "HAVLÍČKOVA" a ide NA STANICU. ☺ ?
Reakcia na: mi.v #80265:
K tomu, ze sla cez Alejovu: Stala sa este jedna DN pri Astorii smerom na NO.
V súvislosti s dnešnou nehodou povedal mi jeden cestujúci: L4 šla do mesta cez Alejovú (neviem prečo) a pri Krajskom súde nemohla odbočiť doľava, lebo nešla prehodiť daná výhybka. Za ňou zastala L6, vodička prišla a povedala, že s tou výhybkou je to "známy problém". L4 musela pokračovať na stanicu. Nie je tá výhybka nová? Je v novom koľajisku ešte veľa takýchto "známych problémov"?
Reakcia na: tbus #80263:
A všimol som si, že chodcom svieti dlhšie zelená na prechode od parku k Auparku. Niekedy tam svietila zelená úžasných 5 sekúnd, teraz rozhodne viac.
Reakcia na: Crossfire #80262:
Na Sennom trhu, ak elektricka nejde, vynechava sa jej signal uplne? V smere od Stefanikovej je totiz niekedy dlhsia zelena pre auta, ako predtym.. co niekedy vie pomoct ?
Reakcia na: Jack37 #80261:
Ano, v krizovatke Hlavna posta je momentalne uz funkcna preferencia z oboch smerov, rovnako aj v krizovatke Senny trh - pocas volnych dni sa skusa aj preferencia na celej Kuzmanyho ulici (z vlastnej skusenosti mozem povedat, ze okrem vyjazdovych semaforov - pri Krajskom sude a pri Radnici Stareho mesta, funguje celkom fajn)
Všimol som si, že križovatka pri hlavnej pošte drží voľno pre električky dlhšie. Taktiež sa mi zdá že sa skrátilo čakanie na niektorých križovatkách. Vie niekto či je to iba inak nastavený cyklus alebo už funguje preferencia?

Ešte by ma zaujímali dve veci, predpokladám že to tu niekto bude vedieť.
- Aký dopad má veľký odber prúdu (akceleráciou električky) pri prechode cez úsekový delič na električku a na trakčné vedenie resp. meniareň? +Naopak, neprekáža brzdenie s rekuperáciou pri prejazde deličom?

- Na začiatku prevádzky električiek Vario LF2+ dochádzalo k viacerým poruchám. V jednom článku sa písalo, že v jednej pokazenej električke zazmätkoval vodič, ktorý nesprávne manipuloval s pákou. Ako sa dá električka pokaziť pomocou ručného radiča?
Vůz 359 je určen k autogen párty nebo k odprodeji?
Reakcia na: Yogi616 #80254:
Jáj jasné, som sa pomýlil o mesiac..už som myslel že september je ?
Ted' jsem si to dával dohromady a opravdu mi chybí pouze čísla tramvají #320-323 a 261" alias 100.
Reakcia na: romeo #80253:
Zatiaľ je rozbombardované iba okolie garáže, v nej sa tuším ešte nič nedialo.
Reakcia na: romeo #80253:
Podľa zmluvy zverejnenej na internete s Košickou Futbalovou Arénou, má DPMK prenajatý pozemok do 30.9.2016. Do tohto dátumu musí areál vypratať, na vlastné náklady ostrániť všetky hnuteľné aj nehnuteľné veci, ktoré sú v jeho vlastníctve alebo v jeho užívaní.
Koncom mesiaca by už mala byť vša vysťahovaná- ako to tam vyzerá, rieši sa už niečo, či budú čakať do poslednej chvíle,či náhodou nedostanú viac času?
Jj, koukal jsem a právě že u 320-323 v.č. nejsou, jinak všechno už mám, 324 a 325 jsem přehlédl.
Reakcia na: Dispecer #80250:
Teda, takto: V našom katalógu nemáme výrobné čísla iba u týchto električiek T3:
ev. č. | typ | výroba | sprevádzkovanie | vyradenie | likvidácia
250/II ex 320 | T3/IV.CS | 1966 | 1966 | 1986 |
253/II ex 321 | T3/IV.CS | 1966 | 1966 | 1986 |
310/II ex 322 | T3/IV.CS | 1966 | 1966 | 1990 |
322/II ex 323 | T3/IV.CS | 1966 | 1966 | 1992 | 1995
100 ex 261/II | T3/V.SU | 1970 | 1970 | v prevádzke | v prevádzke

Všetky ostatné by mali byť dohľadateľné tu (takmer úplne dolu), pričom sa zobrazuje posledné ev. č. daného vozidla a radené tak, ako boli dodané:
https://imhd.sk/ke/popis-typu-vozidla/237/CKD-Tatra-T3
Reakcia na: Janek #80249:
Pozeral si náš katalóg vozidiel?
Přátelé, jaká v.č. mají vozy T3 #320-325 a 261 (1970); 268 (1971); 266, 269 (1972); 229, 272 (1975); 239, 267, 301, 302 (1976); 298 (1978); 229 (1979); 260 (1982); 284 (1983). Díky moc ❓
Reakcia na: S499.1023 #80247:
cafsmeršotouš

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.