Keby to boli nepluskové Variá s nehnacím stredným podvozkom, tak by som to chápal - tam sa technika jazdy zásadne líši od celotrakčných T3 alebo KT8. Ale u pluskových nechápem.
Resp. druhá možnosť je, že im po rekonštrukcii tak brutalne pokrátili časy, že tak jazdiť musia, pri tomto trende aký je na AD, by ma to vôbec neprekvapilo.
Ano na margo toho obutia by ma ešte zaujimalo, či niekto vodičom povedal, aby preferovali štyl jazdy "paka dolu" za učelom ja neviem asi rekuperacie ? Lebo odkedy jazdia Varia, tak su električky výhradne pre sediacich cestujúcich, a električky pieskuju pri brzdeni ešte aj na suchej trati....
Nedalo by sa niečo urobiť s tým neuveriteľným vrzganím stredného podvozku na Variách ? To človeku až uši trhá ako to vrzgá, oproti tomu boli staré NP KT a ich podvozky absolútna lahôdka. Nie, nehejtujem Variá, ale už minimálne na troch kusoch z piatich, čo som sa nimi tento týždeň viezol, stredný podvozok neznesiteľne vŕzgal...
Inak presne takto vzniká dopravné Kocúrkovo. Čakáš električku pri Dome umenia v smere na NO, vtom ti prichádza štvorka s cieľom "HAVLÍČKOVA" a ide NA STANICU. ☺ ?
V súvislosti s dnešnou nehodou povedal mi jeden cestujúci: L4 šla do mesta cez Alejovú (neviem prečo) a pri Krajskom súde nemohla odbočiť doľava, lebo nešla prehodiť daná výhybka. Za ňou zastala L6, vodička prišla a povedala, že s tou výhybkou je to "známy problém". L4 musela pokračovať na stanicu. Nie je tá výhybka nová? Je v novom koľajisku ešte veľa takýchto "známych problémov"?
Na Sennom trhu, ak elektricka nejde, vynechava sa jej signal uplne? V smere od Stefanikovej je totiz niekedy dlhsia zelena pre auta, ako predtym.. co niekedy vie pomoct ?
Ano, v krizovatke Hlavna posta je momentalne uz funkcna preferencia z oboch smerov, rovnako aj v krizovatke Senny trh - pocas volnych dni sa skusa aj preferencia na celej Kuzmanyho ulici (z vlastnej skusenosti mozem povedat, ze okrem vyjazdovych semaforov - pri Krajskom sude a pri Radnici Stareho mesta, funguje celkom fajn)
Všimol som si, že križovatka pri hlavnej pošte drží voľno pre električky dlhšie. Taktiež sa mi zdá že sa skrátilo čakanie na niektorých križovatkách. Vie niekto či je to iba inak nastavený cyklus alebo už funguje preferencia?
Ešte by ma zaujímali dve veci, predpokladám že to tu niekto bude vedieť.
- Aký dopad má veľký odber prúdu (akceleráciou električky) pri prechode cez úsekový delič na električku a na trakčné vedenie resp. meniareň? +Naopak, neprekáža brzdenie s rekuperáciou pri prejazde deličom?
- Na začiatku prevádzky električiek Vario LF2+ dochádzalo k viacerým poruchám. V jednom článku sa písalo, že v jednej pokazenej električke zazmätkoval vodič, ktorý nesprávne manipuloval s pákou. Ako sa dá električka pokaziť pomocou ručného radiča?
Ted' jsem si to dával dohromady a opravdu mi chybí pouze čísla tramvají #320-323 a 261" alias 100.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
afeno