Všimol som si, že križovatka pri hlavnej pošte drží voľno pre električky dlhšie. Taktiež sa mi zdá že sa skrátilo čakanie na niektorých križovatkách. Vie niekto či je to iba inak nastavený cyklus alebo už funguje preferencia?
Ešte by ma zaujímali dve veci, predpokladám že to tu niekto bude vedieť.
- Aký dopad má veľký odber prúdu (akceleráciou električky) pri prechode cez úsekový delič na električku a na trakčné vedenie resp. meniareň? +Naopak, neprekáža brzdenie s rekuperáciou pri prejazde deličom?
- Na začiatku prevádzky električiek Vario LF2+ dochádzalo k viacerým poruchám. V jednom článku sa písalo, že v jednej pokazenej električke zazmätkoval vodič, ktorý nesprávne manipuloval s pákou. Ako sa dá električka pokaziť pomocou ručného radiča?
Ešte by ma zaujímali dve veci, predpokladám že to tu niekto bude vedieť.
- Aký dopad má veľký odber prúdu (akceleráciou električky) pri prechode cez úsekový delič na električku a na trakčné vedenie resp. meniareň? +Naopak, neprekáža brzdenie s rekuperáciou pri prejazde deličom?
- Na začiatku prevádzky električiek Vario LF2+ dochádzalo k viacerým poruchám. V jednom článku sa písalo, že v jednej pokazenej električke zazmätkoval vodič, ktorý nesprávne manipuloval s pákou. Ako sa dá električka pokaziť pomocou ručného radiča?
Dispecer
ev. č. | typ | výroba | sprevádzkovanie | vyradenie | likvidácia
250/II ex 320 | T3/IV.CS | 1966 | 1966 | 1986 |
253/II ex 321 | T3/IV.CS | 1966 | 1966 | 1986 |
310/II ex 322 | T3/IV.CS | 1966 | 1966 | 1990 |
322/II ex 323 | T3/IV.CS | 1966 | 1966 | 1992 | 1995
100 ex 261/II | T3/V.SU | 1970 | 1970 | v prevádzke | v prevádzke
Všetky ostatné by mali byť dohľadateľné tu (takmer úplne dolu), pričom sa zobrazuje posledné ev. č. daného vozidla a radené tak, ako boli dodané:
https://imhd.sk/ke/popis-typu-vozidla/237/CKD-Tatra-T3