"Častejšie spoje" teda určite nikdy nevyriešili rýchlosť presunu. "Častejšie spoje" zhustia dopravu a ešte ju spomalia. A "nepotrebnosť" ? Určite v budúcnosti bude potrebné riešiť odrezanosť sídliska Ťahanovce. Neustále kolóny a zápchy (a pri častejších spojoch ...?) v špičkách si o to budú žiadať. No, v každom prípade - metro je zaujímavá myšlienka, dobrá na pretras. Košice(a Bratislava ešte viac) maju veľa odľahlych sídlisk, či sú to Ťahanovce, KVP, Darg.Hrdinov(Furča) ktore nie su pešo dostupne. A sú na kopcoch,teda je kde robiť podzemnu dopravu.
Čo sa týka udrzby- veď o to ide, väčšina metra je pod zemou. Vo Viedni keď prídu najtuhšie mrazy a je mega giga kalamita všetci idu metrom lebo sa auta nevedia pohnut po meste- resp. idu veľmi pomaly a metrom je to rýchlejšie. Len pre rpíklad, keď už spomínam Viedeň- 1,6 mil obyvateľov, a do rozmerov menšia než Praha ale trocha väčšia než BA. Z južnejšej stanice U1 na Reumannplatz do najsevernejšej(tušim je to Hausfedstrasse) je to metrom 30-35 min. Autom v noci pri porušeni všetkých predpisov 1h. Viete si predstaviť Čaňa Tahanovce električkou za 30min? ?
Čo sa týka udrzby- veď o to ide, väčšina metra je pod zemou. Vo Viedni keď prídu najtuhšie mrazy a je mega giga kalamita všetci idu metrom lebo sa auta nevedia pohnut po meste- resp. idu veľmi pomaly a metrom je to rýchlejšie. Len pre rpíklad, keď už spomínam Viedeň- 1,6 mil obyvateľov, a do rozmerov menšia než Praha ale trocha väčšia než BA. Z južnejšej stanice U1 na Reumannplatz do najsevernejšej(tušim je to Hausfedstrasse) je to metrom 30-35 min. Autom v noci pri porušeni všetkých predpisov 1h. Viete si predstaviť Čaňa Tahanovce električkou za 30min? ?
hmozdinka