Áno, v tom je dobrý. Nechápem tie kruháče či na západe alebo v Rusku, kde je priestor pre 3-4 autá vedľa seba, ale nie sú tam vyznačené pruhy. Videl som ich a pripadajú mi ako strašný chaos.
Fígeľ je v zjednodušení prejazdných ciest, hoci je to na úkor nemožnosti niektorých spôsobov prejazdu, napr. pri príjazde z niektorých smerov nie je možná 180° otočka.
Podľa simulácií vykazuje o 12–20% vyššiu priepustnosť voči klasickému a podľa štatistík pre viacpruhové kruháky o 72% nižšiu nehodovosť (teda pri porovnaní klasického viacpruhového a turbo viackpruhového kruhového objazdu.)
Ta dzéééé....DUHA stava novy mľynsky nahon. Ľem o tym ešči ňezna. Namesto eletričkoch tam budu plavac gondoly jak u Benatkoch. A to budzeme až potym švetovy varoš ta ňééééé...? ? ?
Zmeny prednosti som vysvetlil. Všetky obchádzkové trasy navrhujem tak, aby obchádzka mala v svojej trase prednosť - napr. posledná zmena v križovatke Štúrova - Moyzesova. Dopravné značenie Poštová - Vojenská - Kuzmányho - vtedy vlani v lete sa začínalo, v pôvodnom projekte mali jazdiť po Kuzmánke výlukové autobusy, na poslednú chvíľu to polícia dala presmerovať na Moyzesovu. Nik v auguste nerátal s tým, že Kuzmányho bude ešte v polovici februára rozbombardovaná, mala byť v novembri hotová. Aspoň sa upravili dĺžky zelených na semafóroch. Na poslednú uzávierku som spracoval dočasné DZ aj so zmenou prednosti v križovatke Moyzesova - Timonova - Galenova, ale polícia rozhodla, že tam sa meniť prednosť nebude. A po pár dňoch vrátila naspäť aj prednosť z Galenovej na Kuzmányho. V najbližších dňoch sa rozšíri stavenisko v križovatke Kuzmányho - Štúrova, budú sa vyberať koľaje z celého triangla aj s výhybkami, z Kuzmányho sa bude dať odbočiť iba doprava, a zo Žižkovej bude vjazd do križovatky uzavretý. A čaká nás uzavretie Štefánikovej pod mostom pri VSE, s odklonom dopravy cez Staničné námestie. A tam sa začnú práce tiež....
Bol som sa tam pozriet. Znacka konec pesej zony je asi 3m nalavo od tej tyce (cca 5-6m od cyklochodnika a cesty). Ziadna znacka o prikazanom smere tam nebola.
Ked uz som pri tom, tie znacky pesia zona su fakt mimo zorneho pola. To, ze ako cyklista tam mam ist 10km/h som si vsimol az po upozorneni
Pán Titl, nakoľko sa pamätám, že ste svojho času brigádoval ako vodič električky, tak sa čudujem, že tieto križovatky sú značkami osadené tak ako sú. Logickejšie by bolo prechodne zriadiť hlavný smer tam, kde je podstatne silnejšia premávka vozidiel. Zažil som to nedávno na L12 poobede, od Hl. pošty červená, stojím s autobusom v kolóne vozidiel, z voľného smeru samozrejme žiadna premávka, dopravní policajti sa bavia vedľa svojho vozidla a ja prejdem konečne asi na štvrtú zelenú a schytám 6 minútové meškanie. Toť skutočná prax.
Čo sa týka môjho nicku, tak nemá s alkoholom nič spoločné, je odvodený od názvu dnes už neexistujúcej lokomotívnej firmy.
Mna prekvapuju experti, ktori v pohode odbocia z Rastislavovej (v smere od Sturovej) na Kukucinovu - a to je tam jednosmerka uz nejaky ten piatok...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Dispecer
http://www.kosicednes.sk/ma-metro-v-kosiciach-sancu/