Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
no ale urcite by boli tu pritomni radi keby boli hoc aj jednosmerne, ale nieco podobne bratislavskym, nie nasim schodikovym... no mozno sa dockame 🙂 V eurofondovom obdobi 14-20 v OP Integrovana infrastruktura maju v plane nakupit nejakych 78 elektriciek do KE a BA takze verim ze tentokrat budu mysliet na vymenu obojsmernych velkokapacitnych ktciek. ?
Reakcia na: forest #75916:
"...sme akurat tak na smiech celemu svetu! namiesto toho aby mesto nakupilo s rozumom radsej obojsmerne nizkopodlazne elektricky s klimou tak ako by spravilo kazde rozumne europske mesto v EU my nakupime dalsie podobne jednosmerne skrine..."

Nemám pocit, že by vo vyspelom svete nejako extra preferovali obojsmerné električky. Kvôli výlukám je dobré určitý počet takých mať, ale väčšina je jednosmerná. Preto si nemyslím, že by sa niekto vo svete Košiciam kvôli nákupu jednosmerných električiek vysmieval.
Reakcia na: forest #75916:
Jojoj len sa nepototo teraz ze sa vystupuje na kolaje z električky..aj obojsmerne raz budu neboj nič.
Reakcia na: myslavcan #75913:
A to isté aj na námestí - ak T3-PX jazdí na L4, tam je výstup na koľajisko..
Reakcia na: myslavcan #75913:
A ako by tam potom pristavila x6?
Reakcia na: 5801 #75912:
Aký problém? Veď z a do KTčka nastupuješ vždy z ostrovčeka, pri PX je výstup na Idanskej na ostrovček a nástup je z koľajiska. Úplne by stačilo dať palety a tie prekryť nejakou drevotrieskou... riešenie za možno pár sto eur...
Reakcia na: Rudyke902 #75911:
Ale to sa inak vyriešiť nedá hoc by tam aj neviem jaká električka chodila. Jedine iba ak by sa vytvorilo nejaké provizórne nástupište na nepoužívanej koľaji. Ale aj to by muselo byť prispôsobené aby nerobilo problémy pri prejazde jednak KT ale aj PX. Ale v DPMK majú iné starosti ako je nepohodlný nástup/výstup.
Reakcia na: Tatranka #75850:
No ono pri tej "zadkovej" súprave 2 x T3 aj tak v úvraťových konečných musia cestujuci vystupovať (alebo nastupovať) z tých sólo vozov na koľajisko (z koľajiska) na opačnej strane , teda netypicky ,nepohodlne mimo nástupného ostrovčeka ? (podľa toho ako je "kaliforňan" uložený) ...
Reakcia na: hmozdinka #75909:
iMprove ešte nedostala objednávku na opravu tejto strany? ?
kde mate dokaz ze sa zmenilo vedenie dpmk? vsak vsetko je po starom ? http://www.dpmk.sk/dpmk
Reakcia na: Terepin #75906:
Najmä jej interval sa podobá na interval linky 20 po zmene roku 2000. Akurát s tým rozdielom, že KNV má dnes ešte raz toľko spojov vďaka 20L. A nemám pocit, že by sa tá MČ nejako 2x rozrástla za posledné roky
Reakcia na: Terepin #75906:
S rozdielom, že teraz zachádza na Heringeš a DH, MiÚ
Zdá sa mi to, alebo sa nová L32 až príliš podobá na starú L20?
Reakcia na: 5801 #75903:
pri súčasnom využití rýchlodráhy sa obávam, že by to už EU nepreplatila, teda museli by sa hľadať vlastné zdroje, teda by sa vlastne mohla namiesto opravy nakoniec ešte zrušiť
Reakcia na: monoblok #75901:
Na karosérii koncepcie Pragoimex VarCB3LF, na ktorej stoja Varia (i keď v jemne už pozmenenej podobe) stoja i tie pražské / liberecké rekonštrukcie T3R.PLF... ?
Reakcia na: Alco #75902:
Niekde som čítal že rýchlodráha je plánovaná až ako posledná po ukončení všetkých rekonštrukcií v meste + ostatných kt. sú plánované po nich.

A k Pragoimexu a Prahe
Všetko čo pre Prahu robili
http://pragoimex.cz/page/dopravni-podnik-hl-mesta-prahy-a-s-54
V to mediálnom bordeli, ktorý vládne okolo rekonštrukcií tratí som nejak nepostrehol, že by sa spomínala aj tzv. rýchlodráha. T o akože je v úplnom poriadku? Naposledy som šiel po nej na skúšobnej jazde minulý rok, no bola to hrúza a des. Pri dodržiavaní MPR- ky na T6 som mal miestami pocit, že vyletím z trate rovno do priľahlého lesíka. Naposledy bola podbíjaná asi rok alebo dva po GO, ale myslím, že odvtedy nič. Co s tím, soudruzi?
V Praha jazdia iba "vane" teda nizsie spomenute reko T3, ale ziadne Varia, len Skody.
Reakcia na: myslavcan #75899:
článok na to DF je z Korzáru ráno bol ešte zadarmo teraz už len časť ostatná je ...

15 ks 29T je OP II teda príde až v roku 2016.

Ináč ostatok je pravda Praha má Skoda 15T a už som tu dával článok že v 2014 sa dohodli na mini úprave vonkajšku ale hlavne plastové sedačky a KLIMATIZACIA no ostatok z 250 neviem presne číslo ale cca 150

V prahe pokiaľ viem jazdí od rovnakého výrobcu iba Tatra T3R.PLF
http://cs.wikipedia.org/wiki/Tatra_T3R.PLF

ale ani jedna v dessign Vario

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.