Aký problém? Veď z a do KTčka nastupuješ vždy z ostrovčeka, pri PX je výstup na Idanskej na ostrovček a nástup je z koľajiska. Úplne by stačilo dať palety a tie prekryť nejakou drevotrieskou... riešenie za možno pár sto eur...
Ale to sa inak vyriešiť nedá hoc by tam aj neviem jaká električka chodila. Jedine iba ak by sa vytvorilo nejaké provizórne nástupište na nepoužívanej koľaji. Ale aj to by muselo byť prispôsobené aby nerobilo problémy pri prejazde jednak KT ale aj PX. Ale v DPMK majú iné starosti ako je nepohodlný nástup/výstup.
No ono pri tej "zadkovej" súprave 2 x T3 aj tak v úvraťových konečných musia cestujuci vystupovať (alebo nastupovať) z tých sólo vozov na koľajisko (z koľajiska) na opačnej strane , teda netypicky ,nepohodlne mimo nástupného ostrovčeka ? (podľa toho ako je "kaliforňan" uložený) ...
Najmä jej interval sa podobá na interval linky 20 po zmene roku 2000. Akurát s tým rozdielom, že KNV má dnes ešte raz toľko spojov vďaka 20L. A nemám pocit, že by sa tá MČ nejako 2x rozrástla za posledné roky
pri súčasnom využití rýchlodráhy sa obávam, že by to už EU nepreplatila, teda museli by sa hľadať vlastné zdroje, teda by sa vlastne mohla namiesto opravy nakoniec ešte zrušiť
Na karosérii koncepcie Pragoimex VarCB3LF, na ktorej stoja Varia (i keď v jemne už pozmenenej podobe) stoja i tie pražské / liberecké rekonštrukcie T3R.PLF... ?
V to mediálnom bordeli, ktorý vládne okolo rekonštrukcií tratí som nejak nepostrehol, že by sa spomínala aj tzv. rýchlodráha. T o akože je v úplnom poriadku? Naposledy som šiel po nej na skúšobnej jazde minulý rok, no bola to hrúza a des. Pri dodržiavaní MPR- ky na T6 som mal miestami pocit, že vyletím z trate rovno do priľahlého lesíka. Naposledy bola podbíjaná asi rok alebo dva po GO, ale myslím, že odvtedy nič. Co s tím, soudruzi?
článok na to DF je z Korzáru ráno bol ešte zadarmo teraz už len časť ostatná je ...
15 ks 29T je OP II teda príde až v roku 2016.
Ináč ostatok je pravda Praha má Skoda 15T a už som tu dával článok že v 2014 sa dohodli na mini úprave vonkajšku ale hlavne plastové sedačky a KLIMATIZACIA no ostatok z 250 neviem presne číslo ale cca 150
Jasný dôkaz ako hmozdina klame celé fórum: "podla tohto clanku Bratislava kupi dokonca viac obojsmernych ako jednosmernych.. v pomere 30 ku 15!"...
Zase robíš predčasné závery. Tvrdíš, že súdruhovi Rašimu neveríš ani slovo, tak prečo mu veríš práve toto, že sadol na lep DPMK, ako keď Kažimír sadol na lep štatistikom s cenou plynu?...
Ano je to presnejšie ja mám tendenciu dávať do KO aj prenos návestidiel na mašinu.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
tbus