Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: hmozdinka #75867:
Aha, tak podla teba je super nakupit "len tak" zopar obojsmernych elektriciek (ktore su drahsie a maju menej miest na sedenie), ktore vlastne vobec netreba, a okrem tejto vyluky ani nebude treba, kedze v beznej vyprave staci jedna-dve obojsmerne na linku R4 (v nedelu linku 5). Tak ich budeme mat PRE ISTOTU hned niekolko ved preco nie, co ak by nahodou zasa nieco vyhrala duha a naraz odstavila vsetky uzly v centre mesta. ?
Reakcia na: hmozdinka #75867:
tych 15r by som poopravil na desiatky rokov,tam som sa sekol.. ? takze ked sa nevymenia alebo neodpredaju teraz tak uz asi nikdy sa ich potom mesto nezbavi..resp budu moct ist uz len rovno do srotu tak ako koncia teraz obdobne T3(kedze u nas vsetko jazdi systemom "do uplneho rozpadnutia") teraz by tie dlhe federalne obojsmerky mohli este vyhodne odpredat do rozvojovych krajin..
Reakcia na: Peter55 #75866:
opat si to zle pochopil, myslim ze tebe nieco pisat je uplna zbytocnost.. ? takze sa zdrzim dalsich zbytocnych reci,aj tak by si si to opat vsetko obratil na "svoju pravdu" a len by som hrach na stenu hadzal.. a k tomu zaveru.. poslednych 15 rokov sa napr nemenili kojajove rozvody lebo neboli financne prostriedky dlhe roky a zrazu sa menia prakticky v celom meste kedze mesto dostalo moznost a sancu z eurofondov..ani briky sa nemenili 15r a uz sa zacal obmienat vozovy park..a mohol by som pokracovat..a stav sa ze sa vymeni aj ostavajuci vozovy park brik v dohladnej dobe a ked sa aj nevymeni nakupi sa par obojsmernych nizkopodlaziek do zasoby hned ako sa dokoncia trate v meste.. a stare KT8D5 sa budu neskor postupne vyradovat ako budu dosluhovat, alebo sa vyhodne odpredaju..
Reakcia na: hmozdinka #75863:
Ty nechápeš sam seba čo píšeš. Hneď na začiatku nadávaš na JEDNOSMERNÉ LFka, že načo nám boli a sú teraz nepoužitelné. To znamená, že podľa teba sa mali kúpiť miesto nich nejaké obojsmerné vozidlá ktoré by nam neviem na čo boli zbytok ich životnosti keď tu máme KT. A k tomu tvojmu pomeru aj aj len toľko, že ten s aposledných 15 rokov nemenil a tak skoro asi meniť nebud elebo to NENI POTREBNE vzhľadom na to čo som ti napísal nižšie.
Reakcia na: veteran #75860:
Koncepciju? Vof Košicoch? Éééééé...Keľo je provizija za vypracovaňe koncepcii koncepcije koncepcije? ? ? ?
Reakcia na: veteran #75860:
Kusé ukončenie trate v Petržalke bez obratiska nebola až taká nevyhnutná podmienka Bruselu pre nákup obojsmerných električiek (alebo naopak nákup obojsmerných električiek neovplyvnilo ukončenie trate bez obratiska), až tak veľmi, ako by sa na prvý pohľad mohlo zdať...
Reakcia na: Peter55 #75862:
ja o voze, ty o koze ? myslim ze sme sa nepochopili..este raz kde tam pisem o samych obojsmernych vozoch ako si mi to Ty vo svojej reakcii vnutil a definoval? treba vo vhodnom pomere aj take aj take a v tomto sa v podstate s viacerymi zhodujeme..
Reakcia na: hmozdinka #75856:
Hneď v prvej vete nariekaš, že sa kupili JEDNOSMERNE Varia.
Reakcia na: Granite01 #75855:
To čo si napísal sa nijak nevylučuje s tým čo som napísal ja, ja som reagoval na vzniknuté skutočnosti, nie že obhajujem tento stav.
Reakcia na: hmozdinka #75856:
Obojsmerné vozy: hej, ale potom čakaj dotieravé otázky z Bruselu, že prečo pýtame peňeži na obratiská. V tomto smere si odporúčam pozisťovať niečo z tohto súdka z Bratislavy (nákup vozidiel vs. konečná v Petržalke).

Tu treba konečne spraviť koncepciu rozvoja koľajovej siete v meste s dôrazom na polohy/typy konečných zastávok a s tým spojenými zázemiami a polohy prípadných koľajových spojok, resp. iných manipulačných koľají. To o zastávkach inak platí aj pre autobusovú dopravu. Na základe toho zistíme, či obojsmerné a/alebo jednosmerné, v akom pomere a tak.

Ale už vidím, ako toto dopadne... V roku 2019 sa narýchlo zbúcha „súťaž“ s vopred jasným víťazom a zasa sa nakúpi nejaký absolútne najmodernejší šunt ? Aby v Bruseľi ňepovedzeľi, že ňechceme peňeži ?
Reakcia na: monoblok #75857:
Lepsie ako jedna pani, ktora si to vsimla az ked narazila do boku elektricky 😃 Po pamati uz nejazdia len soferi ale aj ludia v MHD 😃
Reakcia na: monoblok #75857:
To neva...?
Reakcia na: Tatranka #75850:
Sa ospravedlnujem, hned mi nenapadlo, ze su dvere na opacnej strane.?
Reakcia na: Peter55 #75854:
precitaj si este raz a poriadne moj prispevok, kde tam pisem o samych obojsmernych vozoch? ❓ tak mi laskavo nepodsuvaj do ust nieco co som nepovedal.. pisal som ze by to malo byt rozumne vyvazene a teda by sa mal minimalne aspon zachovat aj do buducna tento pomer obojsmernych vs.jednosmernych ked uz.. ? a kedze budeme mat nove trate takmer v celom meste a k dispozicii este budu mozno nejake eurace z EU,tak sa stavim ze sa zrealizuje aj nejaka vozova obmena dlhych obojsmernych suprav..(aj ked su novsieho vydania) a o to zvlast ked sa tu nezmyselne vyraduju a likviduju napr take urbina co su datumovo este novsej vyroby..
Reakcia na: Peter55 #75854:
Až na jednu maličkosť. . . nikde v civilizovanej krajine by výluka takého rozsahu nebola, keďže rekonštrukcia by sa riešila priebežne a nie ako tu, všetko a naraz.
Reakcia na: hmozdinka #75851:
Výluka takého rozsahu kde treba toľko obojsmerných vozidiel ako teraz tu ešte asi nebola a dlho ani nebude, takéto rekonštrukcie tratí sa robia raz za cca 30 rokov takže neviem načo by nám tu behali 30 rokov do ďalšej takejto (ak vôbec ešte nejaká takéhoto rozsahu bude) výluky samé obojsmerné vozy. Pre prípad výluky DPMK disponuje obojsmernými vozmi a naďalej aj bude, pretože KTčka ešte ani zďaleka nie sú pred koncom životnosti narozdiel od nahradzovaných T3 za ktoré sa kupovali LF2+. Ako píšem takáto situácia nastáva veľmi zriedka, ako väbec v KE takáto bola, pretože v 90 rokoch bola väčšina ak nie všetky KT zjednosmernené, takže klídek.
Reakcia na: hmozdinka #75851:
V DPMO kúpili obojsmerné variá aj kôly stavbe nových tratí s úvraťuvou konečnou
Reakcia na: Tatranka #75850:
substrat ma volu si takto riesit vystup a nastup sam .. ?
bo nam trebalo kupovat same jednosmerne a este k tomu neodpojitelne dvojvozove varia ? ved to rozum nebere.. teraz vidno pri takychto krizovych situaciach ako sa zide obojsmerna suprava a co spravia teraz s takou jednosmernou LF2+ bez obratiska?co zeriavom a helikopterou ju dvihnu otocia vo vzduchu a prenesu na druhu kolaj? ? na taketo situacie absolutne nepouzitelny voz.. este stastie ze v meste vobec mame tie KT8D5, ktore teraz ako tak zachranuju situaciu v elektrickovej doprave pred kolapsom.. preto je vzdy potrebne aby kazde mesto malo vyvazeny pocet obojsmernych a jednosmernych brik tak ako napr kupovali v BA 29T-jednosmerky, 30T obojsmerne.. som zvedavy co mesto planuje zakupit potom po rekonstrukcii trati namiesto KT8D5, konecne by sa uz zislo nejake poriadne zelezo.. ?
Reakcia na: monoblok #75848:
A to chceš ako riešiť výtup a nástup substrátu? Do koľaje pod kolesá protiidúcej električky??

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.