re #6815, sarko:
registraciu technickej pamiatky treba papierovo vybavit na mk sr zapisanim do zoznamu technickych pamiatok a nie stetkovou metalizou nacmarat na skrinu vozidla nenicit.
inak: ja som samozrejme za zachranu tej rarohy a to len z jedineho dovodu. paci sa mi pre svoju atypickost a rad by som ju videl jazdit ako historicak. aj ked si dost dovolim pochybovat o tom, ci to ma vobec nejaku historicku hodnotu. prave pre tu atypickost totiz o nicom nevypoveda, ale bol by napriklad pouzitelny na komercne ucely a na tie staci aj historicka podobnost
registraciu technickej pamiatky treba papierovo vybavit na mk sr zapisanim do zoznamu technickych pamiatok a nie stetkovou metalizou nacmarat na skrinu vozidla nenicit.
inak: ja som samozrejme za zachranu tej rarohy a to len z jedineho dovodu. paci sa mi pre svoju atypickost a rad by som ju videl jazdit ako historicak. aj ked si dost dovolim pochybovat o tom, ci to ma vobec nejaku historicku hodnotu. prave pre tu atypickost totiz o nicom nevypoveda, ale bol by napriklad pouzitelny na komercne ucely a na tie staci aj historicka podobnost
Vševedko
1) Autor: Sarko 26.9.2004 11.18 #6778
Re #6775 cestujúci č. 12548: Košická T3Mod je prototypová a z tohto dôvodu sa poruchy vyskytujú častejšie ako u jej bratislavskej predsunutej "sestry".
Autor: Sarko 27.9.2004 02.22 #6815
Re #6813 bigmac: Košická T3Mod, na rozdiel od BA, funguje "relatívne" bezproblémovo. Poruchy sú menej časté, ale ak k nejakej dôjde, je vážneho charakteru. Za normálnych okolností je riadne nasadzovaná na bežné linky.
Tak ako to teda je???????????