Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Boli ste sa dnes pozrieť na príchod špeciálneho vlaku pre nemeckých turistov. Ťahá ho "HERKULES". Kto nestihol, má ešte šancu do zajtrajšieho rána, cca do 8.00 hod.
Inak uz tu robim 7 rokov
Po 2 rokoch sluzby tu, som konecne prisiel nato, co je fakt dobre na tejto stanici... Ze su non stop otvorene vo vestibule dvoje potraviny (vtedy). Zo zeleznicnej infrastruktury je vsetko vymyslene rozumom choromyselnych.
Reakcia na: Esicko #6847:
Kocúrkovo je naozaj veľmi dobre organizovaný systém:-).
COLOR, ano, zrejme 2 roky reko jedneho, necele 400m dlheho nastupista u kompetentnych nie je este dost, tak treba pokracovat v oblubenej hre pre cestujucich - Najdi svoj vlak, aj tak bude meskat. Najma na 3.nastupisti sa da "vysalit", kde moze byt naraz az 8 vlakov, ztoho k piatim z nich sa ide normalne cez prechody cez kolaje. Kocurkovcania by sa urazili, keby som pouzil ich nazov mesta pre Kosicku zst.
Reakcia na: Esicko #6844:
Hovoris o Kesicoch? V tom pripade "gratulujem"... ?
aby sa nezabudlo: kto mozte, pozdravte pavukbusy a poprajte im vela km bez nehody, narast vykonov, rozsirenie siete a skory odchod ing.r. na zasluzeny odpocinok aj za mna. dakujem
LUK, niekto ma vo vozeni sa naozaj velku zalubu. *Slubne sa rozbehnuta reko 1.nastupista o5 prerusena na neurcito.
Reakcia na: Dopravák #6841:
Pán riaditeľ, gratulujem Vám:-). Neviem síce, či je čo oslavovať, keďže s prehustením siete nemáte problemy:-).

Dnes je asi opäť nejaký blbý tlak alebo čo, lebo to, čo sa tu zasa deje... Včera samé slaboduché príspevky, dnes zase samé invektívy... Prosím, urážajte sa mailom...
vsevedko: co vravite, brzdy? naco sa vojinovi ludovodemoltaktickej autokracie brzdy?? vsak dobry tramwaj potrebuje zvonok peprny a potomky uz brzdit nemtreba... ale uz ked si zacal, tak ja pridam: v sobotu nameral skoromer c.t.m. v 7303 nasledovne hodnoty; na plnej dynamike: pociatocna v=53km/h zastavil na s=98,4m odrychlenim -a=1.09m.s-2.
na plnej dynamike a plnych magnetkach: z pociatocnej v=52km/h zastavil na 58,6m pri -a=1.77m.s-2..
vyrekuperovali sme velke gulockove, aspon podla elektromera. co z toho vyplyva? ak mate niekto samovrazedne chutky, pridte sa povozit. elektrickou az do krematoria! ze tam kolaje nevedu? to je pravda, ale to vas uz trapit nebude... vas evpu dubnica.
Je krásny slnečný deň. Píše sa Pondelok 27.09.1993... Do ulíc mesta, krátko predpoludním, vyrážajú prvé trolejbusy na linke č.70... (trasa Lingov - Jumbo centrum cca 7km)

Dnes je to presne (ako pripomenul Furčan ?) 11. rokov, čo Nám v meste premávajú Trolejbusy a 11. rokov oslavuje aj linka č.70...?

....................................................................................................
Ako riaditeľ "Trolejbusky" v Našom VPMK, príjmam gratulácie! ? ☺ ?
vsevedko: co vravite, brzdy? naco sa vojinovi ludovodemoltaktickej autokracie brzdy?? vsak dobry tramwaj potrebuje zvonok peprny a potomky uz brzdit nemtreba... ale uz ked si zacal, tak ja pridam: v sobotu nameral skoromer c.t.m. v 7303 nasledovne hodnoty; na plnej dynamike: pociatocna v=53km/h zastavil na s=98,4m odrychlenim -a=1.09m.s-2.
na plnej dynamike a plnych magnetkach: z pociatocnej v=52km/h zastavil na 58,6m pri -a=1.77m.s-2..
vyrekuperovali sme velke gulockove, aspon podla elektromera. co z toho vyplyva? ak mate niekto samovrazedne chutky, pridte sa povozit. elektrickou az do krematoria! ze tam kolaje nevedu? to je pravda, ale to vas uz trapit nebude... vas nvpu dubnica.
Reakcia na: Sarko #6836:
No, ja ale nevidím nič predsunutého ani na bratislavskej 7303, ani na 7304 a to ani vo vzťahu ku košickej oblude. Okrem toho, bez ohľadu na diametrálne odlišný vzhľad aj označenie, všetky tri sú to rovnaké hnusné krámy, ktoré si môže kúpiť iba ing. Zachar a ing. Reiprich.
Za trest by som im obidvom do ich vlastných IGK nainštaloval brzdy z EVPÚ Nová Dubnica
sarko, na tuto temu s tebou budem pokracovat, ked budes mat v ruke, resp. niekto z dpmk papier o registracii sucasnej skoly t3su 100 ako tp. zatial radsej napis co si chcel o tych t3as a t3mod.
vsevedko, ja s tym v principe suhlasim, ale taka vypovedna hodnota je zaujimava skor pre podnikove muzeum ckd, ktore zial neexistuje, ako pre prevadzkovatela, ktory mal az jeden ci dva kusy. bratislavsky hochmannkacer 7053, ex jaksamenuje 7021 papierovy a 7012 skutocny, 3x papierovo omladeny (stare cislo neviem) mal reprezentovat zmeny az do posledneho prevadzkoveho stavu k2cs. a aj papiere na tech.pamiatku boli a aj tak skoncil ako novokacer rovnoplechy typu k2s, 7117. takze voci tymto taraninam som uz dost imunny a voci aktivitam v tomto smere (po vlastnych skusenostiach) dostatocne skepticky. a prave sudruzenkovia suflikanti byrokraticki z mk sr na tom maju nemaly podiel viny
Reakcia na: bigmac #6834:
Takže opäť je to tá istá pesnička - temné tápanie... Keby si bol čítal pozorne, pochopil by si, že o "predsunutej sestre" hovorím nie vo vzťahu bratislavských 7303 a 7304, ale vo vzťahu košickej T3Mod #359 a bratislavskej T3Mod ev.č. 7304.
Reakcia na: bigmac #6830:
No vidíš a sme, kde sme chceli. Vozidlo, ktoré spomínaš, bola klasická (teda nie T3SU) T3 #246, ktorá bola najstaršou existujúcou T3 v KE. Tá je však už zošrotovaná a namiesto nej sa pravdepodobne uchová prvá T3SUCS z roku 1982, #336, ktorá bude reprezentovať typickú a bežnú T3.

Vozidlo, o ktorom sa bavíme je však #261/II, originál a jediná dvojdverová T3SU v strednej Európe, ktorá je momentálne používaná ako školské vozidlo #100/II. Jeho jedinečnosť ešte neznamená, že by po uvedení do pôvodného stavu po dodaní nemal nespornú historickú hodnotu. Pre uvedenie do obrazu si pozri aj túto fotografiu: http://www.imhd.sk/ke/fotky/e100a01.jpg.

Tak čo? Ešte pochybuješ?
vsevedko: sarko sa cisla vozov uci naspamät, takze tie ma dobre. on ma problem s marovsko cekadackym vyrazom "predsunuty vuz" a veselo ho aplikuje na 7303. inak skutocne z tych dvoch spomenutych co voz, to prototyp a sucasne aj typ: 7303 je t3as a 7304 je t3mod.
Reakcia na: bigmac #6830:
Akože by nevypovedal? Vypovedá o ťažkých tisícoch tramvají dodaných do Ex-ZSSR. Len škoda, že nie je vybavený aj takými luxusmi ako napr. strešné 600V zásuffky.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.