re #6815, sarko:
registraciu technickej pamiatky treba papierovo vybavit na mk sr zapisanim do zoznamu technickych pamiatok a nie stetkovou metalizou nacmarat na skrinu vozidla nenicit.
inak: ja som samozrejme za zachranu tej rarohy a to len z jedineho dovodu. paci sa mi pre svoju atypickost a rad by som ju videl jazdit ako historicak. aj ked si dost dovolim pochybovat o tom, ci to ma vobec nejaku historicku hodnotu. prave pre tu atypickost totiz o nicom nevypoveda, ale bol by napriklad pouzitelny na komercne ucely a na tie staci aj historicka podobnost
registraciu technickej pamiatky treba papierovo vybavit na mk sr zapisanim do zoznamu technickych pamiatok a nie stetkovou metalizou nacmarat na skrinu vozidla nenicit.
inak: ja som samozrejme za zachranu tej rarohy a to len z jedineho dovodu. paci sa mi pre svoju atypickost a rad by som ju videl jazdit ako historicak. aj ked si dost dovolim pochybovat o tom, ci to ma vobec nejaku historicku hodnotu. prave pre tu atypickost totiz o nicom nevypoveda, ale bol by napriklad pouzitelny na komercne ucely a na tie staci aj historicka podobnost
Sarko
Re #6826 bigmac: Ak sa pohybuješ viec ako 10 rokov medzi múzejníkmi, tak by si mal vedieť, že ďaleko hodnotnejšie kusy sa za technické pamiatky nezaregistrujú samo od seba. Bohužiaľ sa u Teba opäť prejavuje tápanie v tme, lebo už len pri najmenšej snahe si aspoň otvoriť link Fotografie a pozrieť si foto tohto vozidla, by si bol aspoň ako-tak v obraze.
Ale nie, vaša urazenosť a vaša neschopnosť uniesť, že si z nej niekto vystrelil, si nemá záujem zistiť aspoň základné informácie, pretože by to už nebolo také pikantné a opäť by si si neprišiel na svoje. ?