vsevedko, ja s tym v principe suhlasim, ale taka vypovedna hodnota je zaujimava skor pre podnikove muzeum ckd, ktore zial neexistuje, ako pre prevadzkovatela, ktory mal az jeden ci dva kusy. bratislavsky hochmannkacer 7053, ex jaksamenuje 7021 papierovy a 7012 skutocny, 3x papierovo omladeny (stare cislo neviem) mal reprezentovat zmeny az do posledneho prevadzkoveho stavu k2cs. a aj papiere na tech.pamiatku boli a aj tak skoncil ako novokacer rovnoplechy typu k2s, 7117. takze voci tymto taraninam som uz dost imunny a voci aktivitam v tomto smere (po vlastnych skusenostiach) dostatocne skepticky. a prave sudruzenkovia suflikanti byrokraticki z mk sr na tom maju nemaly podiel viny
bigmac
registraciu technickej pamiatky treba papierovo vybavit na mk sr zapisanim do zoznamu technickych pamiatok a nie stetkovou metalizou nacmarat na skrinu vozidla nenicit.
inak: ja som samozrejme za zachranu tej rarohy a to len z jedineho dovodu. paci sa mi pre svoju atypickost a rad by som ju videl jazdit ako historicak. aj ked si dost dovolim pochybovat o tom, ci to ma vobec nejaku historicku hodnotu. prave pre tu atypickost totiz o nicom nevypoveda, ale bol by napriklad pouzitelny na komercne ucely a na tie staci aj historicka podobnost