Reakcia na: Kona #67915:
Neviem odkiaľ máš tých 70 miliónov , ale ak to má byť pre KE , myslím že to už je spoločná suma aj za vozidlá plus trate. Aj keď sa do technickej stránky koľajovej dopravy prakticky prd makový rozumiem, vyraďovať KTčka by bol priveľký luxus už len preto, že sú to v podstate najmladšie vozy a svojou obojsmernosťou obzvlášť dôležité. A ak by sa mali namiesto nových vozidiel nejaké vyraďovať, tak v prvom rade dlhodobo odstavené T3ky a až potom siahať na prevádzkové vozy. Trate by sa mali najmä rozširovať, intervaly električiek posilňovať, a teda výprava zvyšovať, nie vyraďovať...
Kona
Toť len môj názor. Teraz ma kritizujte. JA si myslím, že je to najlepšie riešenie. Budem ho adresovať DPMK a myslím si, že uzatvárať zmluvu s firmou kvôli poradenstvu pre obnovu ED, sú zbytočne vyhodené 3 tisícky Eur. Ako keby DPMK nevedel, čo je pre nich vhodné a ako blbci budú kupovať omnoho drahšie, keď ich o pár rokov môžu vyhodiť.