Reakcia na: Kona #67896:
Myslím, že aj tie by boli na L2 a L4 sú už aj sóla tak trochu luxus. Radšej by som ich prijal na (L3,) L6, L7 a L9, kde by sa isto našlo využitie (väčší počet garantovaných nízkopodlažných spojov). Ale, na druhej strane, je tu zas zbytočné ťahať nový typ vozidla, ktorý tu tuším ani nieje homologovaný. Najväčší problém by robila ich údržba.
Alco
1. Trakčné motory na T6 sú výkonnejšie o 4 kW (44 kW namiesto 40 kW)
2. Namiesto čeľusťovej brzdy je namontovaná kotúčová brzda
3. Dlhšia (účinnejšia) koľajnicová brzda FC 34 namiesto FC 33
4. Prevodovka je dvojstupňová namiesto jednostupňovej
5. Vypruženie kolísky podvozka je obohatené o tlmič priečnych pohybov (dobre ho vidieť na podvozku)
Takže jazdné vlastnosti T6 sú vlastne skoro rovnaké ako T3, len o niečo uhladenejšie. Treba sa oboznámiť s technickou dokumentáciou, dá sa nájsť aj na nete.