Ja osobne by som v Košiciach chcel vidieť z každého typu českých a slovenských električiek jednu električku. Ja by som tu chcel aj 15T, aj 14T aj modernizované K2, aj všetky typy Varií, aj Astry, aj Triá 2001, aj bratislavské typy T3 a T6, aj zmodernizované T3, proste z každého typu českých a slovenských električiek aspoň jednu. Ale jednoducho 15T nie sú vhodné na naše trate. Čo trate, nie sú vhodné na naše VÝHYBKY Pretože nie je normálne že sa úplne otriasame pri prechode košických výhybiek (nerátam zrekonštruované pri radnici st. mesta, tie sú vhodným príkladom správnych výhybiek). Samotné trate ani nevadia, ale hlavné sú výhybky, pretože sa pri nich ničia hlavne kolesá električky. Pre naše výhybky sú vhodné tradičné jemne odpružené briky, nie luxusné neodpružené šroty, ktoré sú zkonštruované pre trate hladké ako detská prdílka ? , napríklad pre tie pražské, kde teraz hojne rekonštruujú električkové trate, aby na nich jazdili hladko a nie aby vyleteli do výšky niekoľkých metrov a hneď sa im zničili kolesá. Porovnaj si jazdu T3 a T6 pri jazde od Krajského súdu na Námestie osloboditeľov. Uvidíš, ako sa T6-ka (zvlášť 617) pri jazde cez oblúk úplne trasie zo strany na stranu, kdežto T3 je odpruženejšia a zvládne aj také trate, pretože boli zkonštruované pre tedajšie podmienky, zvlášť pre tie ruské podmienky.
Pre teba čajníkový zvuk, pre mňa prvý moderný zvuk Košickej električky ? . Myslím si, že by sa mala zachovať pre muzeálne účely, keďže je v nej použitá výzbroj EVPÚ Nová Dubnica, ktoré je iba v troch električkách na svete a mala by sa ešte zachovať kvôli dizajnu, keďže je to jediná T3 Mod-ka s modernejším dizajnom ako je Bratislavská T3 Mod. Najradšej by som zobral Bratislavskú T3 Mod a vymontoval jej výzbroj a iné súčasti, ktoré sú u našej T3 Mod chybné. ? ?
By som bol zvedavý, či bude ten plán s električkovou traťou na Sídl. Ťahanovce :DD....a aj keby bola, tak kade by išla?....Havlíčkova - Anička - Ťahanovská - Madridská????? ale tam je taký kopec :DD
Pôvodne chceli opraviť prioritne obratiská + menšie úseky, ale neprešlo to. Tak sa dohodlo, že najlepšie bude, ak sa opraví trať na linke 9, predsa len je najdlhšia a nasadia sa na ňu nové vozidlá. Pretože to má byť ako obnova.
Uvidíme, ale veľké šance tomu už nedávam.
..ked sa tak nad tym celym zamyslam je to akosi nahlavu postavene..nemalo by byt poradie take ze najprv by mala ist vymena kolajnic a potom kupovat nove briky? a oni chcu postupovat presne naopak jak u tatarov.. ta ked chcem kupovat nove briky ta musim mat najprv nove kolajnice a ne capnut ich na tie vyjazdene ,to nech radsej ziadne briky nekupuju bo aj tie prerobene burizony- varia sa na nich znicia..,ta trochu logiky do toho, ved to vie a vidi aj 5 rocne decko ze to je na hlavu cele toto, preboha ziveho..
ano suhlas-a to odkazujem aj DPMK a mestu, radsej nakupit menej kusov teda 28 a novych modernych nizkopodlaznych brik ako zas polovicate riesenie -Varia co su "kvazi nove briky" ,resp len hrubo faceliftovane a prerobene "burizony", teda povodne stare T3 Sme EU mesto kultury tak nech su eurofondy aj adekvatne vyuzite, nie zasa zbrklo presustrovat a vyhodit peniaze do vzduchu..radsej ziadne ako polovicate riesenia.. a co sa tyka druhej casti ano kolajnice je potrebne vymenit za ine lebo briky typu for city by sa na tychto roztrepali to mas pravdu ale ved vsade predsa vytrubuju ze idu z eurofondov z OP Doprava vymienat kolajnice tak preboha kde je problem,ked jak Bratislava tak aj Kosice peniaze dostanu.. ci zas sa zahadne stratia a zmiznu a nik nebude vediet kam?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Kona