By som bol zvedavý, či bude ten plán s električkovou traťou na Sídl. Ťahanovce :DD....a aj keby bola, tak kade by išla?....Havlíčkova - Anička - Ťahanovská - Madridská????? ale tam je taký kopec :DD
Pôvodne chceli opraviť prioritne obratiská + menšie úseky, ale neprešlo to. Tak sa dohodlo, že najlepšie bude, ak sa opraví trať na linke 9, predsa len je najdlhšia a nasadia sa na ňu nové vozidlá. Pretože to má byť ako obnova.
Uvidíme, ale veľké šance tomu už nedávam.
..ked sa tak nad tym celym zamyslam je to akosi nahlavu postavene..nemalo by byt poradie take ze najprv by mala ist vymena kolajnic a potom kupovat nove briky? a oni chcu postupovat presne naopak jak u tatarov.. ta ked chcem kupovat nove briky ta musim mat najprv nove kolajnice a ne capnut ich na tie vyjazdene ,to nech radsej ziadne briky nekupuju bo aj tie prerobene burizony- varia sa na nich znicia..,ta trochu logiky do toho, ved to vie a vidi aj 5 rocne decko ze to je na hlavu cele toto, preboha ziveho..
ano suhlas-a to odkazujem aj DPMK a mestu, radsej nakupit menej kusov teda 28 a novych modernych nizkopodlaznych brik ako zas polovicate riesenie -Varia co su "kvazi nove briky" ,resp len hrubo faceliftovane a prerobene "burizony", teda povodne stare T3 Sme EU mesto kultury tak nech su eurofondy aj adekvatne vyuzite, nie zasa zbrklo presustrovat a vyhodit peniaze do vzduchu..radsej ziadne ako polovicate riesenia.. a co sa tyka druhej casti ano kolajnice je potrebne vymenit za ine lebo briky typu for city by sa na tychto roztrepali to mas pravdu ale ved vsade predsa vytrubuju ze idu z eurofondov z OP Doprava vymienat kolajnice tak preboha kde je problem,ked jak Bratislava tak aj Kosice peniaze dostanu.. ci zas sa zahadne stratia a zmiznu a nik nebude vediet kam?
Vario je v záruke, naši by do toho babrať nemali (resp. robiť také veľké zásahy ako napr. oprava 3 motora pre nadA). Výrobcovi iba asistujú a pri poslednej skúšobnej jazde to električke celkom šlo, takže snáď už bude zdravá. Tiež súhlasím o chybe z výroby (teda ak do nej už nebolo babrané našimi ľuďmi).
Čo sa týka Mod-ky, táto naša má nielen iný typ výzbroje, o ktorý sa vtedy naši postarať až tak nevedeli, ale hlavne v EVPU niektoré súčasti nedoladili. Blbnúca autodiagnostika, celkové riadenie výzbroje počítačom a podobne. Síce aj jedno naše KT-čko niekedy akceleruje miesto brzdenia, ale to je predsa ľahšie opraviteľné, ako Mod-ka, ktorá ešte potrebovala istý vývoj a nik sa nepustí do opravovania riadiaceho počítača. Bratislavské električky s výzbrojou od EVPU sú už ale v pohode...
Tak T3Mod je vraj chybná od výroby a na Variu pracujú pracovníci z Pragoimex-u, ale myslím si že nadprúdy dokážu odstrániť aj naše dielne. To že má nadprúdy, tak za to môže buď napätie siete, alebo zlá konfigurácia veľkosti odberu prúdu, takže to môže byť defacto aj chyba od výroby.
V 80. rokoch boli pokusy s modernizovanými T3M , tie tiež dopadli nie veľmi slávne, niečo ako T3MOD. Pritom v takej Bratislave T3M aj MOD jazdia dodnes.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
stn35