V 80. rokoch boli pokusy s modernizovanými T3M , tie tiež dopadli nie veľmi slávne, niečo ako T3MOD. Pritom v takej Bratislave T3M aj MOD jazdia dodnes.
Ešte doplním: Aj tak sú Škody 15T pre nás veľmi prepychové. Cena jednej Škody 15T sa pohybuje okolo 60-65 miliónov českých korún, čo je v prepočte približne 2 337 811,88547-2 532 629,54260 Eur, čiže za 70 miliónov by si ich kúpil približne 28 kusov.
U Škody 14T je cena za kus 56 480 000 Kč, čo je približne 2 200 000 Eur, teda by sa kúpilo približne 31 kusov.
U Varií akéhokoľvek typu je cena omnoho nižšia (približne do 1,5 mil Eur za kus, závisí od typu)a u brík na štýl ČKD - T3R.PLF stojí približne 500 tisíc Eur, T3R.PV stojí ešte menej ako PLF-ka
Tak si teraz vyber, či si priplatíš a dostaneš "kvalitu", alebo kúpiš lacnejšie napodobeniny. ?
Ako je to s nasimi dielnami? Dokazu servisovat technicky narocnejsie vozidla? ako vidim, tak aj t3mod aj vario maju problemy. A pochybujem ze to je len a len vyrobna chyba.
Zatiaľ sa nič u IDS nedeje a ani sa tak skoro nezačne. Vraj sa má spustiť až v roku 2015 (ak sa mýlim, tak ma prosím opravte) a zatiaľ sa nevyhlásil ani tender.
Na nové trolejbusy, maximálne do roku 2014 zabudni ? . DP ich zatiaľ ani nezruší a ani sa nechystá kúpiť nové, keďže sú pre nich "veľmi nákladné". Bola možnosť čerpať na ne eurofondy ale DP nezobral financie na trolejbusy a tak je už dávno všetko rozdelené a DP "si vzal" približne 70 miliónov Eur na nákup 40-tich úplne nových električiek. Ja osobne som písal DP, aby sa pokúsil o rekonštrukcie a modernizácie, ale vraj im EÚ nedovoľuje modernizovať ani rekonštruovať staré vozidlá za tieto eurofondy. DP sám nevie prečo je to tak. DP teraz rokuje s bankami o možnosti zobrať si úver na nákup autobusov, ale podľa mňa úver len uškodí DP. A pre Škody 15T ForCity nemáme vhodné trate. Mohli by sa kúpiť, ale dám ruku do ohňa, že do pol roka budú rozhegané príp. až na zahodenie. Do našich podmienok sa hodí iba Vario LF, prípadne nejaké novostavby v štýle ČKD (T3R.PLF, T3R.PV...)
caute! viete uz nieco nove ohladom IDS-vymena kolajnic ,dobudovavanie novych tras briciek smer NMM az furca, tahanovce a pod zacalo sa uz s nejakymi pracami?resp kedy je v plane realizacia IDS z eurofondov OP Doprava? bo zatial nejak nevidno vysledky teda aspon som nepostrehol zeby sa zacalo s realizaciou vymeny kolajisk v meste a dobudovania terminalu stanicne namestie+ novej trate NMM-Tahanovce/Furca a co nakup novych vozidiel -avizovane nove busy prip trolejbusy, resp nizkopodlazne briky (v Bratislave vraj chystaju obmenu vozoveho parku briciek z fondov OP Doprava -dufam ze aj pre Kosice sa nieco zvysi) nieco taketo si predstavujem ze nahradi stare briky-dufam ked uz sme to EU mesto kultury http://www.youtube.com/watch?v=7b-gePVxBBI&feature=player_embedded
Prosím Vás, ktoré používané električkové trate nie sú na samostatnom telese ale sú pojazďované aj IAD alebo inými trakciami MHD? Je nejaká nová električková trať v najbližšom období plánovaná (nemyslím plánovanie typu chceli by sme raz, ale skôr niečo také ako napr. na rok 20xx sa plánuje prepojenie nám. MM s o žel stanicou). Vďaka.
O.k, nevedel som že po 500 mala isť 508 a potom 537 .. jasné že naraz sa tam nezmestia..
A k tomu dopytu - ďakujem za odpoved, vyčerpávajuca.. Teda sa možme tešiť že aspoň 508 už ho bude mať ak bude už v prevádzke .. ?
No ešte k inej veci - po KT 500 mala isť na VP (+ unifik) 537 - stále však jazdí - niečo ju "predbehlo" ? A keď som už pri tom - prečo sa počas VP do 500 nenamotovalo samoobslužne otvaranie dverí? Začalo sa montovať do 535 a už sa aj znovu prestane? To okrem KTNP bude ta 535 jediná lasovička s samoobsl. otvaranim dverí? ?
No ved presne tak ako som to napísal ja ? na začiatku "témy"
TBUS - tá časová tarifa je už dávnejšie a aj súčastnosti je pár liniek (autobusových) ktoré zachádzaju po trase niekde (na stanicu napríklad ) a predlžuje sa im jazdný čas pár minut - tým pádom aj cestujúcim.. A súhlasim, liniek na šetrenie vzkm je dosť, ale nielen z krásnej ?
2 linky su kvoli tomu, ze ta linka ma spolocnu zastavku aj jednym aj druhym smerom, nieco ako u nas L29 na Bottovej, a aby to bolo prehladnejsie, tak je linka rozdelena na kazdu radialu ine cislo.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Peter55