Reakcia na: Kona #67858:
Vario je v záruke, naši by do toho babrať nemali (resp. robiť také veľké zásahy ako napr. oprava 3 motora pre nadA). Výrobcovi iba asistujú a pri poslednej skúšobnej jazde to električke celkom šlo, takže snáď už bude zdravá. Tiež súhlasím o chybe z výroby (teda ak do nej už nebolo babrané našimi ľuďmi).Čo sa týka Mod-ky, táto naša má nielen iný typ výzbroje, o ktorý sa vtedy naši postarať až tak nevedeli, ale hlavne v EVPU niektoré súčasti nedoladili. Blbnúca autodiagnostika, celkové riadenie výzbroje počítačom a podobne. Síce aj jedno naše KT-čko niekedy akceleruje miesto brzdenia, ale to je predsa ľahšie opraviteľné, ako Mod-ka, ktorá ešte potrebovala istý vývoj a nik sa nepustí do opravovania riadiaceho počítača. Bratislavské električky s výzbrojou od EVPU sú už ale v pohode...
Kona
U Škody 14T je cena za kus 56 480 000 Kč, čo je približne 2 200 000 Eur, teda by sa kúpilo približne 31 kusov.
U Varií akéhokoľvek typu je cena omnoho nižšia (približne do 1,5 mil Eur za kus, závisí od typu)a u brík na štýl ČKD - T3R.PLF stojí približne 500 tisíc Eur, T3R.PV stojí ešte menej ako PLF-ka
Tak si teraz vyber, či si priplatíš a dostaneš "kvalitu", alebo kúpiš lacnejšie napodobeniny. ?